[elektro-etc] Multi lélektan
Móczik Gábor
pm_levlista at progzmaster.hu
Mon Jul 9 11:07:48 CEST 2012
2012.07.09. 10:03 keltezéssel, vajk fekete írta:
> a hw az nem igazan lett bonyolultabb. egy mai auto max 5x vagy tobb alkatreszbol mint egy 1970-es, de lehet hogy ennyiszer sem. viszont megjelent a sw. aminek nincs gyartasi koltsege, csak "tervezesi". es az autoban levo sw bonyolultsaga exponencialisan no. iszonyat sok uj feature-t tesznek az autoba, amik mind novelik a bonyolultsagot. es ha valami bonyolult, akkor lesz is benne hiba.
Igen, lesz.
Mindenki tudja aki sw-t fejleszt, meg aki nem, és tapasztalta, csak a
hivatalos válasz az, hogy nincs sw hiba...
> a multkor rohogtem valami vw prospektuson. hatalmas uj featureok listajan:
> - ha hirtelen veszed le a labad a gazrol, akkor nem igazan fekez, de rahuzza a feket a tarcsara, hogy ha fekeznel, akkor megsporolja azt az idot, amibe tellne azt a fel mm-t mozdulni a betetnek. tiszta sw ugye, mert az abs/esp miazmas miatt mar reg tudja a feket egyenkent adagolni. ertelme? szerintem nemsok. egy gyakorlott sofort meg zavarhat is, hogy a fek karakterisztikaja ezutan nem konzisztens.
> - ha esik az eso, akkor x idonkent pici rateszi a betetet a tarcsara, hogy felszaritsa a tarcsat. ez is tisztan sw. es tuti hamar elkoptatja a feket, ha a saros vizben allandoan polirozza a betetet.
Frankó _nem kritikus_ funkciók (mivel csak extra), amik majd keresztbe
állítanak az úton, ha "véletlenül" kicsit másképp teszi rá a betétet a
tárcsára... Mondjuk elszakad egy kábel, vagy ilyesmi, mert az sw
valószínűleg hibátlan.
Persze ha konfigurálni lehetne, hogy a kulcs kikapcsolása leveszi a
lámpát vagy nem, menjen-e az ablakemelő ACC kulcsállásban vagy ne, stb.,
szivargyújtó tápja, stb. na ezeket még nem sikerült megoldani.
More information about the Elektro-etc
mailing list