[elektro-etc] Multi lélektan
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jul 9 10:03:49 CEST 2012
en egy picit maskepp latom.
a hw az nem igazan lett bonyolultabb. egy mai auto max 5x vagy tobb alkatreszbol mint egy 1970-es, de lehet hogy ennyiszer sem. viszont megjelent a sw. aminek nincs gyartasi koltsege, csak "tervezesi". es az autoban levo sw bonyolultsaga exponencialisan no. iszonyat sok uj feature-t tesznek az autoba, amik mind novelik a bonyolultsagot. es ha valami bonyolult, akkor lesz is benne hiba.
a multkor rohogtem valami vw prospektuson. hatalmas uj featureok listajan:
- ha hirtelen veszed le a labad a gazrol, akkor nem igazan fekez, de rahuzza a feket a tarcsara, hogy ha fekeznel, akkor megsporolja azt az idot, amibe tellne azt a fel mm-t mozdulni a betetnek. tiszta sw ugye, mert az abs/esp miazmas miatt mar reg tudja a feket egyenkent adagolni. ertelme? szerintem nemsok. egy gyakorlott sofort meg zavarhat is, hogy a fek karakterisztikaja ezutan nem konzisztens.
- ha esik az eso, akkor x idonkent pici rateszi a betetet a tarcsara, hogy felszaritsa a tarcsat. ez is tisztan sw. es tuti hamar elkoptatja a feket, ha a saros vizben allandoan polirozza a betetet.
vajk
________________________________
From: Móczik Gábor <pm_levlista at progzmaster.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Monday, 9 July 2012, 8:51
Subject: Re: [elektro-etc] Multi lélektan
2012.07.09. 8:45 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>
>> Ez elindulaskor jatszik, allo helyzetbol.
>> Szinten nem eletveszelyes problema.
>
> Nem? Itt sem?
>
> http://mueller.tripod.com/wash/wash_parking_lot.jpg
> http://hikingcamelback.com/wp-content/uploads/2011/08/Parking-Echo-Canyon.png
Hogy lenne veszélyes, ha egyszer nem sw hiba, értsd már meg!
Érdekes, hogy annak idején a mechanikus rendszerek korában
elhanyagolható mértékű volt az ilyesmi hibák száma, azóta csak sw meg
vezeték került bele, ezek közül is a vezeték a gyenge láncszem, az sw
nem lehet hibás...
More information about the Elektro-etc
mailing list