[elektro-etc] ABS és én

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Dec 4 20:35:12 CET 2012


Volvo S80 bezzeg...

Best regards,
Andy

2012/12/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> nem veszem , mert a mult ev vegen ilyenkor mar kesz volt a nem abs-es autom
> - most meg meg havazik es szivok :(
> a lassu veszuzemes autok meg nem fejlettebbek hanem szimplan szarok . a
> chevy-n van veszuzem - ha minden elszall a gyujtas korul , akkor csinal egy
> hozzavetoleges gyujtast hogy menjen - de limitalni ilyenkor sem limital
> semmit :)
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2012. december 4. 19:51 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>
>> Jajjj! Dexter! Nem vetted a lapot... :)))
>>
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>  Ez nem az okosabbja. Plusz ha a satufekezes es veszhelyzet kozben
>>> limitalja
>>> a vegsebessegemet azt nagyjabol leszarom. Max utana ujrainditom.
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2012.12.04. 19:08, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
>>>
>>>
>>>  Ja. Oszt' az okosabb autója olyankor leteszi neked vészüzembe a
>>>> motort, mehetsz max. 80-nal az autópályán gyökkettes gyorsulással.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2012/12/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>
>>>>> Tudnad mennyi anyazast kaptam azert mert nem szeretem az abs-t...
>>>>> Utoljara par hete sikerult padkaznom , mert a friss nedves avaron az abs
>>>>>
>>>> a
>>>>
>>>>> leveleket vedte a lokharito helyett.
>>>>> Kikapcsolhato - csak ki kell venni a biztijet.
>>>>> En egy megvakito funkcion agyalok - felteszem hogy a jelado OC , igy
>>>>> lehuzhatom testre valami hasonlo cuccal.
>>>>> A maximalis program az lenne hogy mondjuk a 80% feknyomas fole belott
>>>>> kapcsoloval - igy ha durvan akarok blokkolni , akkor eleg beleugrani a
>>>>> fekbe.
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2012.12.04. 17:10, "Szlifka Tibor" <szlifka.tibor at gmail.com> ezt írta:
>>>>>
>>>>>  ...nem fogjuk szeretni egymást. Még nem volt ABS-es kocsim, örültem,
>>>>>>
>>>>> hogy
>>>>
>>>>> hurrá, majd most csökken a fékút. Persze gyári leírásban benne vagyon,
>>>>>>
>>>>> hogy
>>>>
>>>>> csúszós úton nőhet. Na de ennyivel?
>>>>>> Körforgalom előtt szép lassan csorogtam, hogy minimum 2x-es féktáv
>>>>>>
>>>>> csúszós
>>>>
>>>>> útra számítva meglegyen. Nyomtam egy szokványos téli (nem erős) féket, a
>>>>>> friss hó/kása miatt megcsúszott a gumi, ABS pedig nem engedte blokkolni
>>>>>>
>>>>> a
>>>>
>>>>> gumit, jóformán nulla lassulással estem be a körforgalomba. Ha nem megy
>>>>>>
>>>>> ki
>>>>
>>>>> a kocsi ott, ahol bementem, esélyesen beleszaladok. Normális ez így?? És
>>>>>> nem kikapcsolható!
>>>>>> Megszoktam, hogy fék, ha nagyon csúszós az út, úgyis besatuzik,
>>>>>> csúszik,
>>>>>> lassul, télen ez a default. (Igaz, addig nem irányítható, de nem a
>>>>>> kanyarban kell fékezni, hanem előtte). Erre az automatika kikapja
>>>>>>
>>>>> alólam az
>>>>
>>>>> egyetlen téli fékhatást, a csúszást. És mit csinálok egy jeges lejtős
>>>>>>
>>>>> úton?
>>>>
>>>>> Gyorsulok?
>>>>>> Első blikkre úgy látom bőven lehet lentebb venni a szokásos téli
>>>>>>
>>>>> tempómon..
>>>>
>>>>> --
>>>>>> tibi
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list