[elektro-etc] ABS és én

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Dec 4 20:38:34 CET 2012


az meg az nemet-amerikai volvo , nem a kinai ugye ?
:) bocs.

bye
dexter



2012. december 4. 20:35 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> Volvo S80 bezzeg...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/12/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > nem veszem , mert a mult ev vegen ilyenkor mar kesz volt a nem abs-es
> autom
> > - most meg meg havazik es szivok :(
> > a lassu veszuzemes autok meg nem fejlettebbek hanem szimplan szarok . a
> > chevy-n van veszuzem - ha minden elszall a gyujtas korul , akkor csinal
> egy
> > hozzavetoleges gyujtast hogy menjen - de limitalni ilyenkor sem limital
> > semmit :)
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2012. december 4. 19:51 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
> >
> >> Jajjj! Dexter! Nem vetted a lapot... :)))
> >>
> >>
> >> Karoly
> >>
> >> -------- Original Message --------
> >>
> >>  Ez nem az okosabbja. Plusz ha a satufekezes es veszhelyzet kozben
> >>> limitalja
> >>> a vegsebessegemet azt nagyjabol leszarom. Max utana ujrainditom.
> >>>
> >>> Bye
> >>> Dexter
> >>> 2012.12.04. 19:08, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:
> >>>
> >>>
> >>>  Ja. Oszt' az okosabb autója olyankor leteszi neked vészüzembe a
> >>>> motort, mehetsz max. 80-nal az autópályán gyökkettes gyorsulással.
> >>>>
> >>>> Best regards,
> >>>> Andy
> >>>>
> >>>> 2012/12/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >>>>
> >>>>> Tudnad mennyi anyazast kaptam azert mert nem szeretem az abs-t...
> >>>>> Utoljara par hete sikerult padkaznom , mert a friss nedves avaron az
> abs
> >>>>>
> >>>> a
> >>>>
> >>>>> leveleket vedte a lokharito helyett.
> >>>>> Kikapcsolhato - csak ki kell venni a biztijet.
> >>>>> En egy megvakito funkcion agyalok - felteszem hogy a jelado OC , igy
> >>>>> lehuzhatom testre valami hasonlo cuccal.
> >>>>> A maximalis program az lenne hogy mondjuk a 80% feknyomas fole belott
> >>>>> kapcsoloval - igy ha durvan akarok blokkolni , akkor eleg beleugrani
> a
> >>>>> fekbe.
> >>>>>
> >>>>> Bye
> >>>>> Dexter
> >>>>> 2012.12.04. 17:10, "Szlifka Tibor" <szlifka.tibor at gmail.com> ezt
> írta:
> >>>>>
> >>>>>  ...nem fogjuk szeretni egymást. Még nem volt ABS-es kocsim, örültem,
> >>>>>>
> >>>>> hogy
> >>>>
> >>>>> hurrá, majd most csökken a fékút. Persze gyári leírásban benne
> vagyon,
> >>>>>>
> >>>>> hogy
> >>>>
> >>>>> csúszós úton nőhet. Na de ennyivel?
> >>>>>> Körforgalom előtt szép lassan csorogtam, hogy minimum 2x-es féktáv
> >>>>>>
> >>>>> csúszós
> >>>>
> >>>>> útra számítva meglegyen. Nyomtam egy szokványos téli (nem erős)
> féket, a
> >>>>>> friss hó/kása miatt megcsúszott a gumi, ABS pedig nem engedte
> blokkolni
> >>>>>>
> >>>>> a
> >>>>
> >>>>> gumit, jóformán nulla lassulással estem be a körforgalomba. Ha nem
> megy
> >>>>>>
> >>>>> ki
> >>>>
> >>>>> a kocsi ott, ahol bementem, esélyesen beleszaladok. Normális ez
> így?? És
> >>>>>> nem kikapcsolható!
> >>>>>> Megszoktam, hogy fék, ha nagyon csúszós az út, úgyis besatuzik,
> >>>>>> csúszik,
> >>>>>> lassul, télen ez a default. (Igaz, addig nem irányítható, de nem a
> >>>>>> kanyarban kell fékezni, hanem előtte). Erre az automatika kikapja
> >>>>>>
> >>>>> alólam az
> >>>>
> >>>>> egyetlen téli fékhatást, a csúszást. És mit csinálok egy jeges lejtős
> >>>>>>
> >>>>> úton?
> >>>>
> >>>>> Gyorsulok?
> >>>>>> Első blikkre úgy látom bőven lehet lentebb venni a szokásos téli
> >>>>>>
> >>>>> tempómon..
> >>>>
> >>>>> --
> >>>>>> tibi
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>
> >>>>
> >>>
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list