[elektro-etc] SzEVA

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Apr 8 18:37:31 CEST 2012


Igen , vannak olyan autok ahol a sebesseg noveles meg fogyasztas csokkenest
is hozhat. Renault-nal is volt ilyen , orvoslatogato ismerosnel - naluk
elet halal kerdese a fogyasztas , mert a fizetesuk egy reszet adja ha
tudnak takarekoskodni.
Bye
Dexter
2012.04.08. 18:32, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> ezt írta:

> Bizonyos esetekben azért van elfogadható műszaki magyarázat is. Nekem
> a 80 ötösben van, hatosban elgurul ugyan az autó, de még nagyon messze
> attól a fordulattól, 1500 körül, ahonnan lenne turbónyomásom. Ehhez
> képest hatosban 100 körül semmivel nem rosszabb a fogyasztás. 130-nál
> azért nyilván többet fogyaszt, mint 80-nál.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/4/8 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> > Acs Gabor wrote:
> >>
> >> Ott valami nagyon nem kerek.
> >> Nekem a pályán messze többet fogyaszt a járgány, a 80 és 130 között
> >> még csak nem is lineárisan nő a fogyasztás.
> >
> >
> > Nem te írod előszörre, de nem értem ám! A pályán menve mondjuk 110-zel
> > szépen egyenletesen nehogymá többet egyen bármelyik jármű, mintha egy 2
> > sávos úton megy hasonlóval, de hol gyorsítani, hol fékezni kell! Más
> tészta,
> > hogy ha be kell állni egy teherautó vagy busz mögé, és többtíz km-t
> megtenni
> > 70-nel szépen egyenletesen, míg a pályán késztetést érzel rá, hogy
> 130-cal
> > menj.
> >
> > Különben tisztán műszaki képtelenség. Tutira minden autó többet
> fogyaszt, ha
> > gyorsabban mennek vele, illetve ha az átlagsebesség azonos, akkor az a
> több
> > fogyasztást eredményező menés, amikor sok a gyorsítás-lassítás.
> >
> > Azt látom a pályán, hogy jónéhányan nem állják meg a lehetőséget, és
> > döngetnek, ahogy a csövön kifér, vagy ahogy a szabály még engedi. Viszont
> > ahogy megy föl a benzin ára, egyre többen mennek komótosan.
> >
> > hjozsi
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list