[elektro-etc] SzEVA
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sun Apr 8 18:32:29 CEST 2012
Bizonyos esetekben azért van elfogadható műszaki magyarázat is. Nekem
a 80 ötösben van, hatosban elgurul ugyan az autó, de még nagyon messze
attól a fordulattól, 1500 körül, ahonnan lenne turbónyomásom. Ehhez
képest hatosban 100 körül semmivel nem rosszabb a fogyasztás. 130-nál
azért nyilván többet fogyaszt, mint 80-nál.
Best regards,
Andy
2012/4/8 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> Acs Gabor wrote:
>>
>> Ott valami nagyon nem kerek.
>> Nekem a pályán messze többet fogyaszt a járgány, a 80 és 130 között
>> még csak nem is lineárisan nő a fogyasztás.
>
>
> Nem te írod előszörre, de nem értem ám! A pályán menve mondjuk 110-zel
> szépen egyenletesen nehogymá többet egyen bármelyik jármű, mintha egy 2
> sávos úton megy hasonlóval, de hol gyorsítani, hol fékezni kell! Más tészta,
> hogy ha be kell állni egy teherautó vagy busz mögé, és többtíz km-t megtenni
> 70-nel szépen egyenletesen, míg a pályán késztetést érzel rá, hogy 130-cal
> menj.
>
> Különben tisztán műszaki képtelenség. Tutira minden autó többet fogyaszt, ha
> gyorsabban mennek vele, illetve ha az átlagsebesség azonos, akkor az a több
> fogyasztást eredményező menés, amikor sok a gyorsítás-lassítás.
>
> Azt látom a pályán, hogy jónéhányan nem állják meg a lehetőséget, és
> döngetnek, ahogy a csövön kifér, vagy ahogy a szabály még engedi. Viszont
> ahogy megy föl a benzin ára, egyre többen mennek komótosan.
>
> hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list