[elektro-etc] SzEVA

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Sun Apr 8 22:40:31 CEST 2012


Na igen, egy 6-os fokozat nekem nagyon szokott hiányozni. Ez alap volt, 
amikor autót kerestem, csak éppen nem találtam 6 sebességest, aminek nem 
túl nagy a motorja. Így egy rendesebb tempó már komoly kiadást is 
jelentene (mondjuk 150).


Gábor

2012.04.08. 18:32 keltezéssel, Xorn írta:
> Bizonyos esetekben azért van elfogadható műszaki magyarázat is. Nekem
> a 80 ötösben van, hatosban elgurul ugyan az autó, de még nagyon messze
> attól a fordulattól, 1500 körül, ahonnan lenne turbónyomásom. Ehhez
> képest hatosban 100 körül semmivel nem rosszabb a fogyasztás. 130-nál
> azért nyilván többet fogyaszt, mint 80-nál.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/4/8 jhidvegi<jhidvegi at gmail.com>:
>> Acs Gabor wrote:
>>> Ott valami nagyon nem kerek.
>>> Nekem a pályán messze többet fogyaszt a járgány, a 80 és 130 között
>>> még csak nem is lineárisan nő a fogyasztás.
>>
>> Nem te írod előszörre, de nem értem ám! A pályán menve mondjuk 110-zel
>> szépen egyenletesen nehogymá többet egyen bármelyik jármű, mintha egy 2
>> sávos úton megy hasonlóval, de hol gyorsítani, hol fékezni kell! Más tészta,
>> hogy ha be kell állni egy teherautó vagy busz mögé, és többtíz km-t megtenni
>> 70-nel szépen egyenletesen, míg a pályán késztetést érzel rá, hogy 130-cal
>> menj.
>>
>> Különben tisztán műszaki képtelenség. Tutira minden autó többet fogyaszt, ha
>> gyorsabban mennek vele, illetve ha az átlagsebesség azonos, akkor az a több
>> fogyasztást eredményező menés, amikor sok a gyorsítás-lassítás.
>>
>> Azt látom a pályán, hogy jónéhányan nem állják meg a lehetőséget, és
>> döngetnek, ahogy a csövön kifér, vagy ahogy a szabály még engedi. Viszont
>> ahogy megy föl a benzin ára, egyre többen mennek komótosan.
>>
>> hjozsi
>
>   _____________ NOD32 7001 (20120326) Információ _____________
>
> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list