[elektro-etc] VW TDI
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Oct 7 00:23:38 CEST 2011
potyo <potyo.ada at gmail.com> írta (2011. október 6. 23:27):
> 2011. október 6. 23:00 Várszegi Péter írta, <varszegi at kapos-net.hu>:
>
> Az adagolókon is volt olyan, hogy a turbónyomás hatására növelte a
> befecskendezett mennyiséget, nem? Mert ha igen, akkor azért nem beszélhetünk
> annyira lesz at rásról, bár biztos, hogy nem tudta úgy követni az
> üzemállapotokat, mint az elektronikus vezérlés.
>
> Na ezt szüntették meg...
>>
>
> És behozták, hogy a mostaniak meg akkor füstölnek, amikor megy a turbó...
nem hiszem hogy ezt igy ki lehet jelenteni .
lehet valami olyan meghibasodas ami nagyon hamar bekovetkezik es akkor
okadja a fustot - bar lehet hogy siman nincs benne a kornyezetvedelmi
meresben ez az uzemallapot es igy eleve rossz , de nem bukik ki .
mindenestre ha lehetne jo is , akkor lehet is jo . ha valaki irni
tudna ra egy regi adagolot szimulalo sw-t , egy konzervativ
vezerlessel , akkor nem fustolne , nem zabalna es lenne nyomatek alul
- ami nagyon gaz , mert az alacsony tartomanyi nyomatekot alapvetoen
tortmasodpercekre hasznaljuk csak ki , tehat megolni a nyomatekot itt
, nem okoz erzekelheto kornyezetvedelmi elonyt - viszont szarok az
autok es eroltetik a tulajok , ami sokkal tobb gondot okoz hosszutavon
.
>> De ha valaki tud olyan tunning céget aki ezt kiöli a kocsiból, akkor
>> szóljon, a sima chip tunningok is csak akkor működnek amikor meg már megy a
>> turbó.
>
>
> Erre Arnold harapni fog :-))) De nem biztos, hogy jó ötlet lenne, egr,
> turbó, katalizátor nem hinném, hogy annyira szeretnék a dolgot...
a turbo orulne neki . a katalizator nem orulne neki , de a katalizator
sajnos semminek nem orul - eltomodik es elpusztul .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list