[elektro-etc] VW TDI

Várszegi Péter varszegi at kapos-net.hu
Thu Oct 6 23:31:59 CEST 2011


persze így van, sarkítottam, mert azért nem adhatott annyi anyagot amennyit 
amikor ment a turbó ez igaz.

-----Original Message----- 
From: potyo
Sent: Thursday, October 06, 2011 11:27 PM
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI

2011. október 6. 23:00 Várszegi Péter írta, <varszegi at kapos-net.hu>:

> A mérnökök megvannak és a mai modern dízelek is tudnának jók lenni, csak
> akkor nem teljesítenék a  környezetvédelmi normákat.
> A dizellel az a baj, hogy alacsony fordulaton amíg nem megy a turbó
> baromira füstül, a régi adagoló ezt lesz-..rta és akkor is adta nekik az
> anyagot, cserébe kis fordulaton is volt nyomaték.
>

Az adagolókon is volt olyan, hogy a turbónyomás hatására növelte a
befecskendezett mennyiséget, nem? Mert ha igen, akkor azért nem beszélhetünk
annyira lesz at rásról, bár biztos, hogy nem tudta úgy követni az
üzemállapotokat, mint az elektronikus vezérlés.

Na ezt szüntették meg...
>

És behozták, hogy a mostaniak meg akkor füstölnek, amikor megy a turbó...


> De ha valaki tud olyan tunning céget aki ezt kiöli a kocsiból, akkor
> szóljon, a sima chip tunningok is csak akkor működnek amikor meg már megy 
> a
> turbó.


Erre Arnold harapni fog :-))) De nem biztos, hogy jó ötlet lenne, egr,
turbó, katalizátor nem hinném, hogy annyira szeretnék a dolgot... 



More information about the Elektro-etc mailing list