[elektro-etc] VW TDI - nyomatek

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Oct 4 17:02:35 CEST 2011


jo generacioja volt ez a dizeleknek .
nem csak a nosztalgia beszel belolem , de akkor meg kenyelmesen
hasznalhato autok voltak .
ritmo , uno 1.3d ... panda D

bye
dexter


2011/10/4 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> 1,7-es PSA szivo dizel detto (Peugeot 2005-osben).
> Azert volt neki "hibaja" is: 7500km-enkenti 5 liter olajcsere.
>
> Karoly
>
>
>
>> Kövezzetek meg, de én az 1.6-os szívó dízel R5-öt imádtam.
>> Lehet hogy csak 100nm volt, de a 700 kilós kasznit szépen vitte.
>> Az 1.7-es TD F astra egy lomha tohonya dög hozzá képest, főleg 1500 -2000
>> alatt
>>
>> G
>>
>> charles.hoss<charles.hoss at gmail.com>  írta (2011. október 4. 12:33):
>>>
>>> Ezt nem lehet megertetni az atlag dizel userrel hogy pusztan az hogy 150
>>> loero es 300Nm , semmit nem mond el arrol hogy mennyire jo az auto
>>> (szigoruan egyenes menetdinamikaban) , mennyire jo vezetni.
>>>
>>> Bye
>>> dexter
>>>
>>> Sent from my HTC
>>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>> Sent: Tuesday, October 04, 2011 12:24
>>> To: elektro-etc at tesla.hu<elektro-etc at tesla.hu>
>>> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>>>
>>> Valszeg innen fuj a szel.
>>>
>>> Mondom, nekem is az 1.9TD Tipo volt eddig a "csucs" dizel. Azt
>>> kifejezetten szeretem vezetni. 1.7SDI szivo is tetszett. 1.4HDi meg a
>>> legalja. Annal az 1.3Mjet kicsit jobb. 2.0TDCi ben rengeteget kell valtani.
>>> 2.0 Mazda 6 dizel agyhalott. Allandoan szetforgattam veletlenul. Sehol se
>>> ment pedig vmi 130 vagy 150Le. 2.5 Audi semmilyen. 3.2 CDI Merci istenes.
>>> 2.4 Volvo akkorat rant hogy ihaj, ha gyorsulni akarsz, aztan elhallgat.
>>> Bitang kenyelmetlen, bar jo erzes 1-2 gyorsulasig.  Stb. 3.2 Pajero meg
>>> kellemes. 2.2 Hdi szinten normalisabb volt.
>>>
>>> Szoval a nagy dizelek egesz jok. Szvsz. De ott meg nincs elonyuk. Max
>>> varosban. De varosba meg minek 3.0 kornyeki barmilyen auto.... plane DPF
>>> nelkul ha dizel. Szoval sehogyse jon ki. ...
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from Iphone
>>>
>>>
>>> On 2011.10.04., at 11:53, charles.hoss<charles.hoss at gmail.com>  wrote:
>>>
>>>> Ezt mar megbeszeltuk . Tormakukac. Van egy , a turbok hibait alig mutato
>>>> , regi , takarekos , olcson fenntarthato , megbizhato dizele - majdnem mint
>>>> nekem a ducato , csak az enyemnek vannak azert teherautos kompromisszumokkal
>>>> (mintha vehetnek egy fiat magnum terepjarot) es van egy szilard , vallasos
>>>> hite abban hogy azota minden dizel csak erosebb , "nyomatekosabb" ,
>>>> takarekosabb , megbizhatobb , hasznalhatobb es tartosabb lett .
>>>> Ezzel paran nem ertenek egyet - de sebaj.
>>>>
>>>> Bye
>>>> dexter
>>>>
>>>> Sent from my HTC
>>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
>>>> Sent: Tuesday, October 04, 2011 11:29
>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>>>>
>>>> Azé lassan csak kiderül, hogy a VF által ÁLTALÁNOSNAK gondolt
>>>> "a dizel induláskor mindig fasza" vélemény nem éppen helytálló ...
>>>>
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>
>>>> 2011.10.04. 10:55 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>
>>>>> az en sajat tapasztalatom osszesen annyi, hogy a ford smax 5seb
>>>>> kezivaltoval es 1.8 tdci vagy milyen motorral (papiron 105le asszem) csak
>>>>> dagadtgazra kuplung raeengedes modon mukodott egy csomo szituacioban. a
>>>>> peugeot 5008 (hasonlo tomeg) meg a 2literes 150 loeros hdi-vel 6seb
>>>>> kezivaltoval total hasznalhato es megy is mint allat. (meg tobbet is
>>>>> fogyaszt)
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list