[elektro-etc] VW TDI - nyomatek

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Tue Oct 4 17:06:14 CEST 2011


Jut eszembe! Egyszer eltort a kuplung kinyomo kar. 100km-t autoztam haza 
ugy, hogy csak 3-asban mentem.
A mai dizelekkel ezt szerintem nem lehetne megcsinalni (es benzinesekkel 
sem).

Karoly


> jo generacioja volt ez a dizeleknek .
> nem csak a nosztalgia beszel belolem , de akkor meg kenyelmesen
> hasznalhato autok voltak .
> ritmo , uno 1.3d ... panda D
>
> bye
> dexter
>
>
> 2011/10/4 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>> 1,7-es PSA szivo dizel detto (Peugeot 2005-osben).
>> Azert volt neki "hibaja" is: 7500km-enkenti 5 liter olajcsere.
>>
>> Karoly
>>
>>
>>
>>> Kövezzetek meg, de én az 1.6-os szívó dízel R5-öt imádtam.
>>> Lehet hogy csak 100nm volt, de a 700 kilós kasznit szépen vitte.
>>> Az 1.7-es TD F astra egy lomha tohonya dög hozzá képest, főleg 1500 -2000
>>> alatt
>>>
>>> G
>>>
>>> charles.hoss<charles.hoss at gmail.com>    írta (2011. október 4. 12:33):
>>>>
>>>> Ezt nem lehet megertetni az atlag dizel userrel hogy pusztan az hogy 150
>>>> loero es 300Nm , semmit nem mond el arrol hogy mennyire jo az auto
>>>> (szigoruan egyenes menetdinamikaban) , mennyire jo vezetni.
>>>>
>>>> Bye
>>>> dexter
>>>>
>>>> Sent from my HTC
>>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>>> Sent: Tuesday, October 04, 2011 12:24
>>>> To: elektro-etc at tesla.hu<elektro-etc at tesla.hu>
>>>> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>>>>
>>>> Valszeg innen fuj a szel.
>>>>
>>>> Mondom, nekem is az 1.9TD Tipo volt eddig a "csucs" dizel. Azt
>>>> kifejezetten szeretem vezetni. 1.7SDI szivo is tetszett. 1.4HDi meg a
>>>> legalja. Annal az 1.3Mjet kicsit jobb. 2.0TDCi ben rengeteget kell valtani.
>>>> 2.0 Mazda 6 dizel agyhalott. Allandoan szetforgattam veletlenul. Sehol se
>>>> ment pedig vmi 130 vagy 150Le. 2.5 Audi semmilyen. 3.2 CDI Merci istenes.
>>>> 2.4 Volvo akkorat rant hogy ihaj, ha gyorsulni akarsz, aztan elhallgat.
>>>> Bitang kenyelmetlen, bar jo erzes 1-2 gyorsulasig.  Stb. 3.2 Pajero meg
>>>> kellemes. 2.2 Hdi szinten normalisabb volt.
>>>>
>>>> Szoval a nagy dizelek egesz jok. Szvsz. De ott meg nincs elonyuk. Max
>>>> varosban. De varosba meg minek 3.0 kornyeki barmilyen auto.... plane DPF
>>>> nelkul ha dizel. Szoval sehogyse jon ki. ...
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from Iphone
>>>>
>>>>
>>>> On 2011.10.04., at 11:53, charles.hoss<charles.hoss at gmail.com>    wrote:
>>>>
>>>>> Ezt mar megbeszeltuk . Tormakukac. Van egy , a turbok hibait alig mutato
>>>>> , regi , takarekos , olcson fenntarthato , megbizhato dizele - majdnem mint
>>>>> nekem a ducato , csak az enyemnek vannak azert teherautos kompromisszumokkal
>>>>> (mintha vehetnek egy fiat magnum terepjarot) es van egy szilard , vallasos
>>>>> hite abban hogy azota minden dizel csak erosebb , "nyomatekosabb" ,
>>>>> takarekosabb , megbizhatobb , hasznalhatobb es tartosabb lett .
>>>>> Ezzel paran nem ertenek egyet - de sebaj.
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>> Sent from my HTC
>>>>>
>>>>> -----Original Message-----
>>>>> From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
>>>>> Sent: Tuesday, October 04, 2011 11:29
>>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>>> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>>>>>
>>>>> Azé lassan csak kiderül, hogy a VF által ÁLTALÁNOSNAK gondolt
>>>>> "a dizel induláskor mindig fasza" vélemény nem éppen helytálló ...
>>>>>
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2011.10.04. 10:55 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>
>>>>>> az en sajat tapasztalatom osszesen annyi, hogy a ford smax 5seb
>>>>>> kezivaltoval es 1.8 tdci vagy milyen motorral (papiron 105le asszem) csak
>>>>>> dagadtgazra kuplung raeengedes modon mukodott egy csomo szituacioban. a
>>>>>> peugeot 5008 (hasonlo tomeg) meg a 2literes 150 loeros hdi-vel 6seb
>>>>>> kezivaltoval total hasznalhato es megy is mint allat. (meg tobbet is
>>>>>> fogyaszt)
>>>>>>
>>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list