[elektro-etc] VW TDI - nyomatek

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Tue Oct 4 16:40:37 CEST 2011


Bocs, minusz egy 0. :)))
(Peugeot 205)

Karoly




> 1,7-es PSA szivo dizel detto (Peugeot 2005-osben).
> Azert volt neki "hibaja" is: 7500km-enkenti 5 liter olajcsere.
>
> Karoly
>
>
>
>> Kövezzetek meg, de én az 1.6-os szívó dízel R5-öt imádtam.
>> Lehet hogy csak 100nm volt, de a 700 kilós kasznit szépen vitte.
>> Az 1.7-es TD F astra egy lomha tohonya dög hozzá képest, főleg 1500
>> -2000 alatt
>>
>> G
>>
>> charles.hoss<charles.hoss at gmail.com> írta (2011. október 4. 12:33):
>>> Ezt nem lehet megertetni az atlag dizel userrel hogy pusztan az hogy
>>> 150 loero es 300Nm , semmit nem mond el arrol hogy mennyire jo az
>>> auto (szigoruan egyenes menetdinamikaban) , mennyire jo vezetni.
>>>
>>> Bye
>>> dexter
>>>
>>> Sent from my HTC
>>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>> Sent: Tuesday, October 04, 2011 12:24
>>> To: elektro-etc at tesla.hu<elektro-etc at tesla.hu>
>>> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>>>
>>> Valszeg innen fuj a szel.
>>>
>>> Mondom, nekem is az 1.9TD Tipo volt eddig a "csucs" dizel. Azt
>>> kifejezetten szeretem vezetni. 1.7SDI szivo is tetszett. 1.4HDi meg a
>>> legalja. Annal az 1.3Mjet kicsit jobb. 2.0TDCi ben rengeteget kell
>>> valtani. 2.0 Mazda 6 dizel agyhalott. Allandoan szetforgattam
>>> veletlenul. Sehol se ment pedig vmi 130 vagy 150Le. 2.5 Audi
>>> semmilyen. 3.2 CDI Merci istenes. 2.4 Volvo akkorat rant hogy ihaj,
>>> ha gyorsulni akarsz, aztan elhallgat. Bitang kenyelmetlen, bar jo
>>> erzes 1-2 gyorsulasig. Stb. 3.2 Pajero meg kellemes. 2.2 Hdi szinten
>>> normalisabb volt.
>>>
>>> Szoval a nagy dizelek egesz jok. Szvsz. De ott meg nincs elonyuk. Max
>>> varosban. De varosba meg minek 3.0 kornyeki barmilyen auto.... plane
>>> DPF nelkul ha dizel. Szoval sehogyse jon ki. ...
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from Iphone
>>>
>>>
>>> On 2011.10.04., at 11:53, charles.hoss<charles.hoss at gmail.com> wrote:
>>>
>>>> Ezt mar megbeszeltuk . Tormakukac. Van egy , a turbok hibait alig
>>>> mutato , regi , takarekos , olcson fenntarthato , megbizhato dizele
>>>> - majdnem mint nekem a ducato , csak az enyemnek vannak azert
>>>> teherautos kompromisszumokkal (mintha vehetnek egy fiat magnum
>>>> terepjarot) es van egy szilard , vallasos hite abban hogy azota
>>>> minden dizel csak erosebb , "nyomatekosabb" , takarekosabb ,
>>>> megbizhatobb , hasznalhatobb es tartosabb lett .
>>>> Ezzel paran nem ertenek egyet - de sebaj.
>>>>
>>>> Bye
>>>> dexter
>>>>
>>>> Sent from my HTC
>>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
>>>> Sent: Tuesday, October 04, 2011 11:29
>>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>>> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>>>>
>>>> Azé lassan csak kiderül, hogy a VF által ÁLTALÁNOSNAK gondolt
>>>> "a dizel induláskor mindig fasza" vélemény nem éppen helytálló ...
>>>>
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>
>>>> 2011.10.04. 10:55 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>> az en sajat tapasztalatom osszesen annyi, hogy a ford smax 5seb
>>>>> kezivaltoval es 1.8 tdci vagy milyen motorral (papiron 105le
>>>>> asszem) csak dagadtgazra kuplung raeengedes modon mukodott egy
>>>>> csomo szituacioban. a peugeot 5008 (hasonlo tomeg) meg a 2literes
>>>>> 150 loeros hdi-vel 6seb kezivaltoval total hasznalhato es megy is
>>>>> mint allat. (meg tobbet is fogyaszt)
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list