[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek

Kovács József kj at faldeko.hu
Mon Jun 13 11:55:31 CEST 2011


A két AZONOS kivitelű, flezsereltségű és gyorsulású,
azaz ikertestvér HONDA CIVIC görbéje.
1.8 benzin kontra 2.2 diesel

http://img.index.hu/imgfrm/0/0/9/2/BIG_0009070092.jpg

KJ



2011.06.13. 11:07 keltezéssel, charles hoss írta:
> nem , ez egy regi vita mar .
> annak idejen meg a konkret honda civic nyomatekgorbe alapjan ket
> teljesen kulonbozo adatsort lattunk . mast ereztunk belole .
>
> bye
> dexter
>
>
> Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>  írta (2011. június 13. 7:14):
>> Ertem, ram celzol, es reszben igazad van, hisz en sem tettem hozza, hogy
>> _nem_ a mai csodadizelekrol beszeltem.
>>
>> Karoly
>>
>> On 13.06.2011 01:06, charles hoss wrote:
>>>
>>> ismerunk meg olyat aki szerint a dizelek szeles es lapos nyomatekuak ,
>>> jol vezethetoek , takarekosak :)
>>> amit leirsz , pont az a bajom veluk - hegyes a nyomatekgorbe , szuk -
>>> folyamatosan azert kell gepeszkedj hogy a turbo es a motor is jol
>>> erezze magat - mikozben a gazpedalt egy parkinsonos , enyhen demens
>>> nemetre mereteztek - de akkor minek ez a teljesitmeny ?
>>> lehet hogy nem volt 150 lo a szemelyautokban , de a regi II-es golf
>>> GTD , GTI fekekkel , vezethetosegre ,  fogyasztasra es hajtasra is
>>> jobb volt mint a mai csodadizelek - es az meg egy vezetheto auto volt
>>> - csak muszakilag volt a nemet elkurvulas elsofutara . meg epp jo volt
>>> - de utana ...
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2011/6/13 Dukai Zoltan<dzoltan.listak at gmail.com>:
>>>
>>>>
>>>> Jujaj!
>>>> ezt a velemenyt kiegeszitenem azzal hogy minde REGI dizel ilyen volt...
>>>>
>>>> mult heten, ceges vectran morgolodtam (2006-bol):
>>>> kinn nemetorszagban mar vezettem parezer km-t, nem tuntek fel egyes
>>>> hianyossagai a szep szeles es nagy nemet utaknak koszonhetoen (na meg
>>>> foleg
>>>> varoskozi hetvegi utazgatasokra hasznaltam).
>>>> a mar Dexter altal emlitett A oszlop vastagsaga mar akkor is feltunt
>>>> az hogy az elektromos gazpedalt nem szerettem meg, az is, de hogy suru
>>>> varosi forgalomban ennyire szarul vezetheto auto legyen...
>>>> indulsz lampatol (1.9 literes turbodizel, 150 paci kb), elsoben oda kell
>>>> figyelni hogy tartsd a fordulatszamot, lassan engedd a kuplungot, mert
>>>> lassu
>>>> az elektromos gazpedal, eleg konnyu lefulladni vele. elsoben megindulsz,
>>>> masodik, nyomod a gazt. 1200 korul jarunk, sehol semmi gyorsulas, mi a
>>>> fene... nyomod lejjebb, meglejjebb, alig maszik fel a fordulatszam
>>>> mutato.
>>>> amint eleri az 1800-at berug a turbo - de mivel mar tulnyomtad a gazt
>>>> megrokonyodesedben hogy miert nem megy ez a csodakocsi 2006-bol- olyan
>>>> erovel rug meg hogy masodikban szaraz meleg aszfalton elporognek a
>>>> kerekek.
>>>> dinamikus kozlekedesrol itt beszelni sem lehet, bologatsz benne mint egy
>>>> bologatos kutya. teszteltem: egyenletes haladasnal tovigtaposom a
>>>> gazpedalt,
>>>> 1... 2...masodpercet szamolok lassan es akkor kezd el gazt adni. igaz
>>>> hogy a
>>>> nemet palyan 200 felett mentem vele, palyan nem is tunik ez fel annyira (
>>>> viszont ugy zabal hogy szemmel lathatoan esik lefele az uzemanyagszin
>>>> mutato
>>>> :D ). meg harminc eves sem vagyok, es mar vissza kell sirnom a regi jol
>>>> vezetheto autokat, amikor erzem hogy a bovden megrantja azt a
>>>> pillangoszelepet es horogve azonnal huz, fujtat a technika? :) zoldfulu
>>>> kollega nem akarta elhinni amig nem probalta, hogy ezzel nem tud ugy
>>>> autozni, mint egy regebbi dizelessel, hogy szinte alapgazon kivisz a
>>>> vilagbol, pedig az ember nem ilyen erzest varna a 150 loerovel
>>>> beharangozott
>>>> autotol :(
>>>>
>>>>   Fekete Róbert :
>>>>
>>>>>
>>>>> minden diesel ilyen
>>>>> városba általánosan 2000-ig ritkán kell kihúzatni 1200-1500 inkább az
>>>>> általános legalább is ahogy én járok vele
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>> Verzió: 9.0.901 / Vírus adatbázis: 271.1.1/3699 - Kiadás dátuma: 06/12/11 20:34:00
>>



More information about the Elektro-etc mailing list