[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Mon Jun 13 12:02:38 CEST 2011
Na de nem is az iCDTIXYZQRSTABCDEF motorokrol volt szo, hanem a regi
dizelekrol. :))) (Ugy max. a turbo dizelig bezaroan.)
Igen, ezeknel a "modern" dizeleknel minden flancos trukkot bevetettek,
gondolom, a fogyasztascsokkentes(?) meg a kornyezetvedelem(?) miatt.
Na meg az olyan snassz, hogy csak 4 sebesseges egy auto, nosza,
csinaljuk meg jo csucsosra a gorbeket, oszt hadd menjen a trendi 6
sebesseges valtoval a piacra. :)))
Karoly
On 13.06.2011 11:55, Kovács József wrote:
> A két AZONOS kivitelű, flezsereltségű és gyorsulású,
> azaz ikertestvér HONDA CIVIC görbéje.
> 1.8 benzin kontra 2.2 diesel
>
> http://img.index.hu/imgfrm/0/0/9/2/BIG_0009070092.jpg
>
> KJ
>
>
>
> 2011.06.13. 11:07 keltezéssel, charles hoss írta:
>> nem , ez egy regi vita mar .
>> annak idejen meg a konkret honda civic nyomatekgorbe alapjan ket
>> teljesen kulonbozo adatsort lattunk . mast ereztunk belole .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at> írta (2011. június 13. 7:14):
>>> Ertem, ram celzol, es reszben igazad van, hisz en sem tettem hozza,
>>> hogy
>>> _nem_ a mai csodadizelekrol beszeltem.
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> On 13.06.2011 01:06, charles hoss wrote:
>>>>
>>>> ismerunk meg olyat aki szerint a dizelek szeles es lapos nyomatekuak ,
>>>> jol vezethetoek , takarekosak :)
>>>> amit leirsz , pont az a bajom veluk - hegyes a nyomatekgorbe , szuk -
>>>> folyamatosan azert kell gepeszkedj hogy a turbo es a motor is jol
>>>> erezze magat - mikozben a gazpedalt egy parkinsonos , enyhen demens
>>>> nemetre mereteztek - de akkor minek ez a teljesitmeny ?
>>>> lehet hogy nem volt 150 lo a szemelyautokban , de a regi II-es golf
>>>> GTD , GTI fekekkel , vezethetosegre , fogyasztasra es hajtasra is
>>>> jobb volt mint a mai csodadizelek - es az meg egy vezetheto auto volt
>>>> - csak muszakilag volt a nemet elkurvulas elsofutara . meg epp jo volt
>>>> - de utana ...
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2011/6/13 Dukai Zoltan<dzoltan.listak at gmail.com>:
>>>>
>>>>>
>>>>> Jujaj!
>>>>> ezt a velemenyt kiegeszitenem azzal hogy minde REGI dizel ilyen
>>>>> volt...
>>>>>
>>>>> mult heten, ceges vectran morgolodtam (2006-bol):
>>>>> kinn nemetorszagban mar vezettem parezer km-t, nem tuntek fel egyes
>>>>> hianyossagai a szep szeles es nagy nemet utaknak koszonhetoen (na meg
>>>>> foleg
>>>>> varoskozi hetvegi utazgatasokra hasznaltam).
>>>>> a mar Dexter altal emlitett A oszlop vastagsaga mar akkor is feltunt
>>>>> az hogy az elektromos gazpedalt nem szerettem meg, az is, de hogy
>>>>> suru
>>>>> varosi forgalomban ennyire szarul vezetheto auto legyen...
>>>>> indulsz lampatol (1.9 literes turbodizel, 150 paci kb), elsoben
>>>>> oda kell
>>>>> figyelni hogy tartsd a fordulatszamot, lassan engedd a kuplungot,
>>>>> mert
>>>>> lassu
>>>>> az elektromos gazpedal, eleg konnyu lefulladni vele. elsoben
>>>>> megindulsz,
>>>>> masodik, nyomod a gazt. 1200 korul jarunk, sehol semmi gyorsulas,
>>>>> mi a
>>>>> fene... nyomod lejjebb, meglejjebb, alig maszik fel a fordulatszam
>>>>> mutato.
>>>>> amint eleri az 1800-at berug a turbo - de mivel mar tulnyomtad a gazt
>>>>> megrokonyodesedben hogy miert nem megy ez a csodakocsi 2006-bol-
>>>>> olyan
>>>>> erovel rug meg hogy masodikban szaraz meleg aszfalton elporognek a
>>>>> kerekek.
>>>>> dinamikus kozlekedesrol itt beszelni sem lehet, bologatsz benne
>>>>> mint egy
>>>>> bologatos kutya. teszteltem: egyenletes haladasnal tovigtaposom a
>>>>> gazpedalt,
>>>>> 1... 2...masodpercet szamolok lassan es akkor kezd el gazt adni. igaz
>>>>> hogy a
>>>>> nemet palyan 200 felett mentem vele, palyan nem is tunik ez fel
>>>>> annyira (
>>>>> viszont ugy zabal hogy szemmel lathatoan esik lefele az uzemanyagszin
>>>>> mutato
>>>>> :D ). meg harminc eves sem vagyok, es mar vissza kell sirnom a
>>>>> regi jol
>>>>> vezetheto autokat, amikor erzem hogy a bovden megrantja azt a
>>>>> pillangoszelepet es horogve azonnal huz, fujtat a technika? :)
>>>>> zoldfulu
>>>>> kollega nem akarta elhinni amig nem probalta, hogy ezzel nem tud ugy
>>>>> autozni, mint egy regebbi dizelessel, hogy szinte alapgazon kivisz a
>>>>> vilagbol, pedig az ember nem ilyen erzest varna a 150 loerovel
>>>>> beharangozott
>>>>> autotol :(
>>>>>
>>>>> Fekete Róbert :
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> minden diesel ilyen
>>>>>> városba általánosan 2000-ig ritkán kell kihúzatni 1200-1500
>>>>>> inkább az
>>>>>> általános legalább is ahogy én járok vele
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Ellenorizte: AVG - www.avg.com
>>> Verzió: 9.0.901 / Vírus adatbázis: 271.1.1/3699 - Kiadás dátuma:
>>> 06/12/11 20:34:00
>>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list