[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 13 11:07:29 CEST 2011


nem , ez egy regi vita mar .
annak idejen meg a konkret honda civic nyomatekgorbe alapjan ket
teljesen kulonbozo adatsort lattunk . mast ereztunk belole .

bye
dexter


Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta (2011. június 13. 7:14):
> Ertem, ram celzol, es reszben igazad van, hisz en sem tettem hozza, hogy
> _nem_ a mai csodadizelekrol beszeltem.
>
> Karoly
>
> On 13.06.2011 01:06, charles hoss wrote:
>>
>> ismerunk meg olyat aki szerint a dizelek szeles es lapos nyomatekuak ,
>> jol vezethetoek , takarekosak :)
>> amit leirsz , pont az a bajom veluk - hegyes a nyomatekgorbe , szuk -
>> folyamatosan azert kell gepeszkedj hogy a turbo es a motor is jol
>> erezze magat - mikozben a gazpedalt egy parkinsonos , enyhen demens
>> nemetre mereteztek - de akkor minek ez a teljesitmeny ?
>> lehet hogy nem volt 150 lo a szemelyautokban , de a regi II-es golf
>> GTD , GTI fekekkel , vezethetosegre ,  fogyasztasra es hajtasra is
>> jobb volt mint a mai csodadizelek - es az meg egy vezetheto auto volt
>> - csak muszakilag volt a nemet elkurvulas elsofutara . meg epp jo volt
>> - de utana ...
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2011/6/13 Dukai Zoltan<dzoltan.listak at gmail.com>:
>>
>>>
>>> Jujaj!
>>> ezt a velemenyt kiegeszitenem azzal hogy minde REGI dizel ilyen volt...
>>>
>>> mult heten, ceges vectran morgolodtam (2006-bol):
>>> kinn nemetorszagban mar vezettem parezer km-t, nem tuntek fel egyes
>>> hianyossagai a szep szeles es nagy nemet utaknak koszonhetoen (na meg
>>> foleg
>>> varoskozi hetvegi utazgatasokra hasznaltam).
>>> a mar Dexter altal emlitett A oszlop vastagsaga mar akkor is feltunt
>>> az hogy az elektromos gazpedalt nem szerettem meg, az is, de hogy suru
>>> varosi forgalomban ennyire szarul vezetheto auto legyen...
>>> indulsz lampatol (1.9 literes turbodizel, 150 paci kb), elsoben oda kell
>>> figyelni hogy tartsd a fordulatszamot, lassan engedd a kuplungot, mert
>>> lassu
>>> az elektromos gazpedal, eleg konnyu lefulladni vele. elsoben megindulsz,
>>> masodik, nyomod a gazt. 1200 korul jarunk, sehol semmi gyorsulas, mi a
>>> fene... nyomod lejjebb, meglejjebb, alig maszik fel a fordulatszam
>>> mutato.
>>> amint eleri az 1800-at berug a turbo - de mivel mar tulnyomtad a gazt
>>> megrokonyodesedben hogy miert nem megy ez a csodakocsi 2006-bol- olyan
>>> erovel rug meg hogy masodikban szaraz meleg aszfalton elporognek a
>>> kerekek.
>>> dinamikus kozlekedesrol itt beszelni sem lehet, bologatsz benne mint egy
>>> bologatos kutya. teszteltem: egyenletes haladasnal tovigtaposom a
>>> gazpedalt,
>>> 1... 2...masodpercet szamolok lassan es akkor kezd el gazt adni. igaz
>>> hogy a
>>> nemet palyan 200 felett mentem vele, palyan nem is tunik ez fel annyira (
>>> viszont ugy zabal hogy szemmel lathatoan esik lefele az uzemanyagszin
>>> mutato
>>> :D ). meg harminc eves sem vagyok, es mar vissza kell sirnom a regi jol
>>> vezetheto autokat, amikor erzem hogy a bovden megrantja azt a
>>> pillangoszelepet es horogve azonnal huz, fujtat a technika? :) zoldfulu
>>> kollega nem akarta elhinni amig nem probalta, hogy ezzel nem tud ugy
>>> autozni, mint egy regebbi dizelessel, hogy szinte alapgazon kivisz a
>>> vilagbol, pedig az ember nem ilyen erzest varna a 150 loerovel
>>> beharangozott
>>> autotol :(
>>>
>>>  Fekete Róbert :
>>>
>>>>
>>>> minden diesel ilyen
>>>> városba általánosan 2000-ig ritkán kell kihúzatni 1200-1500 inkább az
>>>> általános legalább is ahogy én járok vele
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list