[elektro-etc] concorde
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Dec 5 23:26:45 CET 2011
szerintem uvolt rola hogy masolat .
az aerodinamika nyilvan nem enged tul sok szabad teret , de a ket gep
annyira egyforma amennyire nem lenne szabad - vagy ha igen , akkor a
mig - f szeria azonos evjaratainak is hasonlitania kene .
ez meg a lebukasok nelkul is eleg nyilvanvalo :)
bye
dexter
2011/12/5 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
>
>> Ed, nem kellett kémkedni. Az oroszok kifejezetten jó gépeket terveztek
>> saját kútfőből is.
>
>
> ,,Sergei Pavlov, officially acting as Aeroflot.s representative in Paris,
> was arrested in 1965 and was in possession of detailed plans of the braking
> system, landing gear and the airframe of the Concorde. Another agent named
> Sergei Fabiew, arrested in 1977, was believed to have obtained the entire
> plans of the Concorde prototype in the mid-1960s.''
>
>
>> A másik példány még évekig repült a Moszkva - Alma-Ata útvonalon.
>
>
> 1975 végétől 1977 végéig csak postával. Majd fél év alatt volt 55 repülés
> utasokkal. Utána még voltak postajáratok, de utasos repülések már nem.
> Összesen 102 út (posta és utasok együtt) nem valami sikeres típusra mutat.
> Minden egyes felszállást személyesen kellett jóváhagynia Tupoljevnek és két
> miniszterhelyettesnek a gép állapota alapján. 1977-78-ban a ruszkik a
> Concorde gyártójához mentek segítségért kuncsorogni, de a brit kormány
> elutasította őket.
>
>
>> Presztízsgép volt, 4 darab MIG-25 hajtómű hajtotta.
>
>
> Dehogy. A MiGbe Tumanszkij R-15B-300 egyáramú, a Tuba Kuznyecov NK144F
> kétáramú gázturbinák kerültek.
>
> Ed
>
More information about the Elektro-etc
mailing list