[elektro-etc] Égő ferrari...
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Sep 2 09:52:19 CEST 2010
Ez egy vegletekig kihegyezett versenyauto. Sulycsokkentenek ahol tudnak (nem tudom hogy nez ki az a cso konzol) izzo kipuffogo stb.
Mas dimenzio mint egy tucatauto.
Ehhez kepest szvsz mernoki bravur h eddig nem volt kulonosebb gond veluk.
Ez a mostani ragasztos eset is sok kerdojeles. Ahogy ezeket tesztelik nem setakocsikazas. Sajat versenypalya sajat pilotakkal stb.
Teszten miert nem jott elo?
Arnold
On 2010.09.01., at 18:59, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:
> korrekt. a csavar meg a szegecs elavult, a modern gyartastechnologia a ragaszto.
>
> mikor jon ki az elso szeria auto, aminel mondjuk az ajto ragasztassal van
> rogzitve? vagy a kormanykerek?
>
> az osdi hengerfejcsavarok helyett is kitalalhatnanak valamit. a ragaszto magaban
> valoszinuleg keves, de mondjuk valami bepattano kormokkel??
>
>
> vajk
>
>
>
>
> ________________________________
> From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Wed, 1 September, 2010 18:51:53
> Subject: [elektro-etc] Égő ferrari...
>
> Szóval csúnya mérnöki hiba (újítás) volt az ok...
>
> KJ
>
> ---
> A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így
> most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak.
> Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket.
>
> A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található
> egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó
> nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett
> sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet
> a forró, akár izzó kipufogócsőhoz.
>
> A visszahívott autókon
> ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és
> kicserélik a kipufogócső hőpajzsát –
> ettől remélik, hogy nem válik több 458-as
> drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list