[elektro-etc] Égő ferrari...

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Sep 2 09:52:19 CEST 2010


Ez egy vegletekig kihegyezett versenyauto. Sulycsokkentenek ahol tudnak (nem tudom hogy nez ki az a cso konzol) izzo kipuffogo stb. 

Mas dimenzio mint egy tucatauto. 

Ehhez kepest szvsz mernoki bravur h eddig nem volt kulonosebb gond veluk. 

Ez a mostani ragasztos eset is sok kerdojeles. Ahogy ezeket tesztelik nem setakocsikazas. Sajat versenypalya sajat pilotakkal stb.

Teszten miert nem jott elo?


Arnold

On 2010.09.01., at 18:59, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:

> korrekt. a csavar meg a szegecs elavult, a modern gyartastechnologia a ragaszto. 
> 
> mikor jon ki az elso szeria auto, aminel mondjuk az ajto ragasztassal van 
> rogzitve? vagy a kormanykerek?
> 
> az osdi hengerfejcsavarok helyett is kitalalhatnanak valamit. a ragaszto magaban 
> valoszinuleg keves, de mondjuk valami bepattano kormokkel??
> 
> 
> vajk
> 
> 
> 
> 
> ________________________________
> From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Wed, 1 September, 2010 18:51:53
> Subject: [elektro-etc] Égő ferrari...
> 
> Szóval csúnya mérnöki hiba (újítás) volt az ok...
> 
> KJ
> 
> ---
> A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így
> most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak.
> Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket.
> 
> A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található
> egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó
> nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett
> sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet
> a forró, akár izzó kipufogócsőhoz.
> 
> A visszahívott autókon
> ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és
> kicserélik a kipufogócső hőpajzsát –
> ettől remélik, hogy nem válik több 458-as
> drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.
> 
> 
> 



More information about the Elektro-etc mailing list