[elektro-etc] Égő ferrari...

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Sep 2 09:35:24 CEST 2010


Mint a regi viccben:
- Hanyan dolgoznak a Trabant-gyarban?
- ???
- Ketten. Egy hajtogat, egy meg ragaszt.

Best regards,
Andy

2010/9/1 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> korrekt. a csavar meg a szegecs elavult, a modern gyartastechnologia a ragaszto.
>
> mikor jon ki az elso szeria auto, aminel mondjuk az ajto ragasztassal van
> rogzitve? vagy a kormanykerek?
>
> az osdi hengerfejcsavarok helyett is kitalalhatnanak valamit. a ragaszto magaban
> valoszinuleg keves, de mondjuk valami bepattano kormokkel??
>
>
> vajk
>
>
>
>
> ________________________________
> From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Wed, 1 September, 2010 18:51:53
> Subject: [elektro-etc] Égő ferrari...
>
> Szóval csúnya mérnöki hiba (újítás) volt az ok...
>
> KJ
>
> ---
> A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így
> most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak.
> Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket.
>
> A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található
> egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó
> nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett
> sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet
> a forró, akár izzó kipufogócsőhoz.
>
> A visszahívott autókon
> ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és
> kicserélik a kipufogócső hőpajzsát -
> ettől remélik, hogy nem válik több 458-as
> drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.
>
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list