[elektro-etc] Égő ferrari...

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Sep 1 18:59:50 CEST 2010


korrekt. a csavar meg a szegecs elavult, a modern gyartastechnologia a ragaszto. 

mikor jon ki az elso szeria auto, aminel mondjuk az ajto ragasztassal van 
rogzitve? vagy a kormanykerek?

az osdi hengerfejcsavarok helyett is kitalalhatnanak valamit. a ragaszto magaban 
valoszinuleg keves, de mondjuk valami bepattano kormokkel??


vajk




________________________________
From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Wed, 1 September, 2010 18:51:53
Subject: [elektro-etc] Égő ferrari...

Szóval csúnya mérnöki hiba (újítás) volt az ok...

KJ

---
A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így
most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak.
Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket.

A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található
egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó
nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett
sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet
a forró, akár izzó kipufogócsőhoz.

A visszahívott autókon
ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és
kicserélik a kipufogócső hőpajzsát –
ettől remélik, hogy nem válik több 458-as
drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.


      


More information about the Elektro-etc mailing list