[elektro-etc] Égő ferrari...
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Sep 1 18:59:50 CEST 2010
korrekt. a csavar meg a szegecs elavult, a modern gyartastechnologia a ragaszto.
mikor jon ki az elso szeria auto, aminel mondjuk az ajto ragasztassal van
rogzitve? vagy a kormanykerek?
az osdi hengerfejcsavarok helyett is kitalalhatnanak valamit. a ragaszto magaban
valoszinuleg keves, de mondjuk valami bepattano kormokkel??
vajk
________________________________
From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Wed, 1 September, 2010 18:51:53
Subject: [elektro-etc] Égő ferrari...
Szóval csúnya mérnöki hiba (újítás) volt az ok...
KJ
---
A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így
most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak.
Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket.
A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található
egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó
nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett
sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet
a forró, akár izzó kipufogócsőhoz.
A visszahívott autókon
ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és
kicserélik a kipufogócső hőpajzsát –
ettől remélik, hogy nem válik több 458-as
drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.
More information about the Elektro-etc
mailing list