[elektro-etc] Égő ferrari...

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Sep 2 10:37:37 CEST 2010


pont azert kell bele csavar, mert nem tucatauto. egy barmilyen termek minnel 
tomegtermekebb, annal kevesebb benne a csavar. mert ha napi 10000-et gyartanak 
belole, akkor harom csavarral kevesebb is szamit. de ha evi 500-at gyartanak, 
akkor baromira belefer betekerni a csavarokat.

a nagy peldanyszamu cucc fejlesztesi koltsege cserebe elviseli a ragasztoval 
valo kiserletezest, meg a szarra trukkozest a bepattano izekkel. az adott 
versenyauto barmennyire is mernoki bravur, kifejlesztesenek koltsegvetese tutira 
sokkal kisebb mint az opel astra fejlesztesi koltsegvetese. 


es ha a fejlesztesre fordithato osszeg limitalt, akkor azt a penzt arra kellene 
kolteni, amitol az a termek mas mint a tobbi. azokban a dolgokban, amikben meg 
nem kell specinek es kulonlegesnek lenni, azokban nyugodtan lehet a minimalisan 
dragabb, de jol bevalt megoldasokat hasznalni. 



a teszteles meg egy fura dolog. olyannal teszteltetsz, akinek van fogalma rola. 
azert nem mersz laikust beleultetni, mert felted hogy meghal, hiszen ez meg egy 
teszteletlen cucc. aki viszont kicsit is ertni mi ez, az maskeppen fogja 
utni-vagni, mint egy penzes ficsur, aki tolja neki akkor is ha mar fustol, mert 
a penzeert menjen vazze.

vajk




________________________________
From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
Sent: Thu, 2 September, 2010 9:52:19
Subject: Re: [elektro-etc] Égő ferrari...

Ez egy vegletekig kihegyezett versenyauto. Sulycsokkentenek ahol tudnak (nem 
tudom hogy nez ki az a cso konzol) izzo kipuffogo stb. 


Mas dimenzio mint egy tucatauto. 

Ehhez kepest szvsz mernoki bravur h eddig nem volt kulonosebb gond veluk. 

Ez a mostani ragasztos eset is sok kerdojeles. Ahogy ezeket tesztelik nem 
setakocsikazas. Sajat versenypalya sajat pilotakkal stb.

Teszten miert nem jott elo?


Arnold

On 2010.09.01., at 18:59, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:

> korrekt. a csavar meg a szegecs elavult, a modern gyartastechnologia a 
>ragaszto. 
>
> 
> mikor jon ki az elso szeria auto, aminel mondjuk az ajto ragasztassal van 
> rogzitve? vagy a kormanykerek?
> 
> az osdi hengerfejcsavarok helyett is kitalalhatnanak valamit. a ragaszto 
>magaban 
>
> valoszinuleg keves, de mondjuk valami bepattano kormokkel??
> 
> 
> vajk
> 
> 
> 
> 
> ________________________________
> From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Wed, 1 September, 2010 18:51:53
> Subject: [elektro-etc] Égő ferrari...
> 
> Szóval csúnya mérnöki hiba (újítás) volt az ok...
> 
> KJ
> 
> ---
> A lángoló Ferrarik képei bejárták a világsajtót, így
> most már csak sietős tűzoltásra nyílik módja a Ferrarinak.
> Első lépésként kinyomozták, hogy mi okozta a spontán tüzeket.
> 
> A vizsgálat kiderítette, hogy a hátsó doblemezben található
> egyik műanyag alkatrész rögzítéséhez használt ragasztó
> nagyobb hő hatására, amilyen például nagy tempó mellett
> sugárzik ki a V8-asból, elenged, így az elem hozzáérhet
> a forró, akár izzó kipufogócsőhoz.
> 
> A visszahívott autókon
> ezért mechanikusan rögzítik az alkatrészt, és
> kicserélik a kipufogócső hőpajzsát –
> ettől remélik, hogy nem válik több 458-as
> drága, vaskosan füstölő tábortűzzé.
> 
> 
> 


      


More information about the Elektro-etc mailing list