[elektro-etc] Autoakksi
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Oct 19 09:30:09 CEST 2010
Spiralcellas exide ?
Ha nem mitsubishid van es az exide sulya nem csokkent , akkot garis.
Sajnos vannak japan gepek amik a spiralcellas exide-et eszik. A jeep kimelte , de a mitsu markaszerviz mondta hogy az o autoikba nem el egy garancianyit a spiralcellas.
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
Sent: Monday, October 18, 2010 12:41
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] Autoakksi
2010/10/18 Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>:
> Xorn wrote:
>>
>> Ilyenkor az akksim halott, dacara annak, hogy szinte uj, vagy az
>> onindito ker tulsagosan sokat tole, amit jogosan nem kepes
>> teljesiteni?
>
> Az akksi.
>
> Egy szgk akkubol siman kijonnek 700-1000A-ek is, ha nagyon kell, izzana a
> kábel az önindítóhoz ha ennyit kérne. :-)
En is igy tudtam.
> Ha indítózás nélkül felkapcsolod ugyanazt a sokmindent, mint a generátor
> próbájához, ki fog derülni, hogy 30-40-50A-nél már lekonyul a fesz.
Nem kell annyi se. Csak a gyujtas magaban leviszi 12,8-rol
12,5-12,6-ra, az pedig alig par A.
> Mellesleg az Exxide akkum nekem is hasonló lett kb. 2 hónap után. Lehet
> terhelni, de nem az igazi, és kb. 7-10Ah a kapacitása, ha 4 napig nem kell
> az autó, akkor már nyögve indít.
Ez akkor garancialis problema? Mert elvileg van hozza ervenyes garjegyem.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list