[elektro-etc] Autoakksi

potyo potyo.ada at gmail.com
Tue Oct 19 09:41:05 CEST 2010


Jászakkuról volt az elején szó...

charles.hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2010. október 19. 9:30):
> Spiralcellas exide ?
> Ha nem mitsubishid van es az exide sulya nem csokkent , akkot garis.
> Sajnos vannak japan gepek amik a spiralcellas exide-et eszik. A jeep kimelte , de a mitsu markaszerviz mondta hogy az o autoikba nem el egy garancianyit a spiralcellas.
>
> Bye
> dexter
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> Sent: Monday, October 18, 2010 12:41
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] Autoakksi
>
> 2010/10/18 Moczik Gabor <pm_levlista at progzmaster.hu>:
>> Xorn wrote:
>>>
>>> Ilyenkor az akksim halott, dacara annak, hogy szinte uj, vagy az
>>> onindito ker tulsagosan sokat tole, amit jogosan nem kepes
>>> teljesiteni?
>>
>> Az akksi.
>>
>> Egy szgk akkubol siman kijonnek 700-1000A-ek is, ha nagyon kell, izzana a
>> kábel az önindítóhoz ha ennyit kérne. :-)
>
> En is igy tudtam.
>
>> Ha indítózás nélkül felkapcsolod ugyanazt a sokmindent, mint a generátor
>> próbájához, ki fog derülni, hogy 30-40-50A-nél már lekonyul a fesz.
>
> Nem kell annyi se. Csak a gyujtas magaban leviszi 12,8-rol
> 12,5-12,6-ra, az pedig alig par A.
>
>> Mellesleg az Exxide akkum nekem is hasonló lett kb. 2 hónap után. Lehet
>> terhelni, de nem az igazi, és kb. 7-10Ah a kapacitása, ha 4 napig nem kell
>> az autó, akkor már nyögve indít.
>
> Ez akkor garancialis problema? Mert elvileg van hozza ervenyes garjegyem.
>
> Best regards,
> Andy
>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list