[elektro-etc] http://www.ariel-atom.hu/
KJ
kj at faldeko.hu
Sat Jul 24 20:07:42 CEST 2010
A Mercedes is gyart boyracereknek valo kerekes koporsot, csak azt a
tipikus boyracer nem tudja megfizetni, csak a gyarigazgato vesz ilyet a
hetvegi hancurozashoz. A boyracernek marad egy olcso kis Honda, ami
biztos jol megy, de nem veletlenul olcsobb a mercinel...
Azért olcsóbb, mert nagyobb a széria...
Így kisebb baz egy autóra esö fix költség.
Tovább, azért, mert
kiseebb (sokkal!!) kisebb
az egy autóra eso
- garanciális költség
- marketing költség
- eladói jutalék
Egy japán (és már koreai is)
bizony sokkal kevésbé szerviz igényes
a német (pláne fransia-olasz izéknél)
Mást ne mondjak most volt
a rokony Astra-H (1600 cm3/115 LE)
és az én Civicem (1800 cm3/143 LE)
is a 45/40 ezres kötelezo szervizen.
(azonos korúak 1 hónap eltéréssel)
Nekem ez ugye a második szerviz
28+26 eFt kötséggel....
neki a harmadik 48+51+39 eFt
Nekem még baranciás 1 évig
Az övérol lekettyent a garancia
Nekem semm nem volt még csere kötles
Neki már igen
- lengéscsillapító
- kormány szervo
- féktárcsa
A gyengébb motorral, gyengébb dinamikával
az ople cirka 1,5 litererl eszik többet...ami
eddig legálabb 150 eFt hátrány...(és +1 szerviz ára)
Már 3x bosszankodott a fiatal autójával
Jómagam egyszer sem..
Mindkét autó azonos kategória (alsó közép)
azonos tervezési ideju 2004-es modell
Árban is azonosak voltak (4,8 milla),
mert k.b azonos felszereltséguek.
Az opelnél ez a Cosmo szereltség
a HONDA esetén a széria alap kivitel.
Ezek után nekem minoségi, megbízható,
tartós német autókról lehet bármit mesélni..
A mercinek pedig különösen
rossz híre lett az utóbbi 5-10 évben
Ráadásul minél drágább model annál inkább...
Lehet, hogy 1980-ban jobb autót csinált
mint akkoriban a HONDA...de mondjuk
2000-tol már a bokorban sincs a merci...
KJ
More information about the Elektro-etc
mailing list