[elektro-etc] co2 benzin dizel volt Re: Faradt fiatalok
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Jul 5 09:19:54 CEST 2010
Hulyeseg, nezz utana!
The head of this revolutionary family is the MultiAir 1.4 engine,
which makes its global debut on the Alfa Romeo MiTo model and is
offered with 3 different power levels (105 hp, 135 hp and 170 hp), all
Euro 5-ready.
The 170 hp version of the Alfa MiTo 1.4 MultiAir will offer a power to
weight ratio of 6.7 kg/hp and a power of 124 hp/liter which is the
highest value ever recorded for an Alfa car. TheAlfa MiTo 1.4 MultiAir
170 hp will be equipped with a 6-speed gearbox and will offer a fuel
economy of 4.8 l/100km and a 139 g/km CO2 emissions level. The Alfa
MiTo 1.4 MultiAir will have a 0 to 100 km/h time of just over 7.0
seconds.
De irhatnek az f458 italia ferrarirol mint a jovo
Benzinmotorjainak zaszloshajojarol:
But not only is it quick, but the F458 is also surprisingly thrifty.
Thanks to the direct-injection engine, the Italia requires a
relatively low 13.7 litres of petrol per 100km on the combined cycle.
On the other hand, with CO2 emissions of 320g/km, it’s no tree-hugger
either.
Egy 570 le-s autorol beszelunk....4500ccm es benzinmotorral.
Arnold
On 2010.07.05., at 4:47, VF <vf at elte.hu> wrote:
>
> Hi,
>
> De igen. A kozvetlen befecskendezeses benzinmotorokkal kb ugyanaz
> a problema, mint a HDI dizelekkel. Szamtalanszor leirtam, kuldtem
> forrasokat, nem megy bele a fejedbe.
> Ez egy komoly problema a gyartoknak, hatraltatja a technika
> terjedeset.
> Ugyanugy van kis koromszemcse, ratapadva mindenfele csunyasagok.
> Sot, az inhomogen keverekkepzes miatt ugyanugy van jo sok NO is a
> fustben. De ha erre meg ratenned a szurot, meg a dizelnel szokasos
> tobbszsoros befecskendezest, akkora fogyasztasa lenne, hogy semmi
> ertelme nem lenne az egesznek.
> Nem csak, sot foleg nem az uzemanyagtol fugg a por es NO kibocsatas,
> hanem a mukodesi elvtol. Ahogy a benzinmotorok is kezdenek egyre
> inkabb dizel elven mukodni (kozvetlen befecsi + bizonyos
> tartomanyokban
> kompresszio-gyujtas + inhomogen keverek nagy lambdaval), elojonnek
> ugyanazok a problemak is.
> A kikuszobolesuk jelenleg nem teljesen megoldott, vagy az emisszio,
> vagy a fogyasztas durvan elszall.
> A dizelnel mindkettot sikerult elfogadhato szinten tartani.
> Altalaban az azonos kategoriaban alternativakent kinalt tipusok
> besorolasa is azonos. Pl Toyota Corolla, a dizel es a benzines is
> Euro4.
> Nyilvan ha csak CO2 meg viz jonne a benzinesbol, Euro5-ot vagy meg
> jobbat kene kapnia a benzinesnek. Nem kapott, nem kaphat, ugyanugy
> rongalja a kornyezetunk es az egeszsegunk is, mint a dizel.
> Ebbe sajnos bele kello nyugodnunk. Ahol gyalulnak, ott hullik a
> forgacs.
>
> Fuzesi Arnold wrote:
>> update-eld a firmware-ed... (Nyilvan nem hegyilevegő jön a benzine
>> sből sem, es nem a kocsmában vagyunk mucsaröcsögén...h erről
>> kezdjünk vitázni...fuvazze....azért vannak gondok....)
>> Erzekeltetni probaltam h lenyegesen kisebb problema mint az hogy
>> omlik a korom belole. Kezelhetobb stb. A gázok jórésze pedig inert
>> , és nem durvan rákkeltő PAH feltapadva vmi uméter nagyságú
>> koromcafatra....
>> A.
>> On 2010. 07. 04. 17:27, Hofferek Attila wrote:
>>> 2010.07.04. 16:44 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>> 2010. július 4. 15:07 Hofferek Attila írta,<hofi at soka.co.hu>:
>>>>
>>>>> 2010.07.04. 14:05 keltezéssel, potyo írta:
>>>>>
>>>>> Igazából ha úgy szidnád a dízelt, hogy közben egy 1200
>>>>> kilós 7 literes
>>>>>> átlagú autót (mondjuk Fiat Bravo, az is olasz) használnál
>>>>>> arra, hogy
>>>>>> eljuss A-ból B-be, akkor sokkal hitelesebb lenne ez a díze
>>>>>> l elleni
>>>>>> harcod a városi dízelautózás ellen. De így, hogy "nem s
>>>>>> zarok a
>>>>>> tányérba, amiből eszek", közben meg városban 13-20 liter s
>>>>>> imán lemegy
>>>>>> a torkán, ez valahogy hiteltelenné teszi a dolgot, mert a
>>>>>> benzines
>>>>>> kipufogógáza sem épp az kristálytiszta hegyi levegő aká
>>>>>> rmilyen
>>>>>> katalizálás, EGR, két lambdaszondás...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> Ne beszélj már, a benzines autó csak co2-t meg vizet bocsát
>>>>> ki, mint azt
>>>>> olvashattuk.
>>>>>
>>>>
>>>> csak annyira idiota erv mint amire valasz volt a faq-ban .
>>>
>>> Arnold komolyan irta par levellel ez elott.
>>>
>>>
>> .
>
> --
> Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com> Mentor Graphics ANBU
> Hungary
> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>
More information about the Elektro-etc
mailing list