[elektro-etc] -30% / FIAT / 4év /200e km gari?

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Jan 8 20:07:01 CET 2010


potyo írta:
> 2010/1/8 Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>   
>> Acs Gabor írta:
>>     
>>> Nem tudom, mert nemrég az EU elég rendesen megpiszkálta ezt a kérdést.
>>> Szerintem ha igazolni tudod, hogy időben megcsináltak mindent, amit kell, el
>>> kellene fogadniuk. Aztán más kérdés, hogy a normál olajcsere, stb.-n kívül
>>> az átvizsgálás, vagy a karosszéria szemrevételezése mennyiben érintheti a
>>> garanciális kötelezettségeiket.
>>> De múltkor itt komoly vitát folytattunk arról, hogy helyes volt-e az
>>> olajszűrőt csak később letekerni, valszeg ilyen kérdések nincsenek a
>>> márkaszervizben. Lehet, hogy érdemes az olajat magam megvenni és a
>>> márkaszervizzel beöntetni.
>>> Azt már előre tisztáztam, hogy ebben az autóban nincs vezérműszíj
>>> (láncos), ami eléggé húzós tétel szokott lenni más típusoknál.
>>>       
>> 8000huf jeep
>> 5000huf polak
>>
>> hogy csak ket kemeny lancos verdat emlitsek amin mar csereltem lancot:)
>>
>>     
> Nem az a kérdés, hogy mennyi valójában az ára, hanem az, hogy a
> szervízben mennyiért adják illetve csinálják meg. Illetve nekem úgy
> tűnik, hogy attól is függ, milyen korú autó. Meg volt valahol olyan
> is, hogy Citroen-be a szíjtárcsa 45000HUF, míg Peugeot-ba 90000HUF,
> közben meg ugyanaz a motor, ugyanaz a tárcsa, lehet, hogy egymás után
> is mentek a gyártósoron. Meg van olyan, hogy Astraba kuplungkapcsoló
> dízelbe 9000, benzinesbe 5000, aztán ugyanaz mind a kettő...
az a tarcsa egyebkent is egy konstrukcios hiba .
minek bele gumi"csillapitas" ?
a gumi nem csillapit . itt a bibi . elhangolja a rezonanciafrekit , es 
gyorsan tonkremegy - persze fillerekert ... :)

bye
dexter




More information about the Elektro-etc mailing list