[elektro-etc] -30% / FIAT / 4év /200e km gari?
potyo
potyo.ada at gmail.com
Fri Jan 8 19:52:16 CET 2010
2010/1/8 Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Acs Gabor írta:
>>
>> Nem tudom, mert nemrég az EU elég rendesen megpiszkálta ezt a kérdést.
>> Szerintem ha igazolni tudod, hogy időben megcsináltak mindent, amit kell, el
>> kellene fogadniuk. Aztán más kérdés, hogy a normál olajcsere, stb.-n kívül
>> az átvizsgálás, vagy a karosszéria szemrevételezése mennyiben érintheti a
>> garanciális kötelezettségeiket.
>> De múltkor itt komoly vitát folytattunk arról, hogy helyes volt-e az
>> olajszűrőt csak később letekerni, valszeg ilyen kérdések nincsenek a
>> márkaszervizben. Lehet, hogy érdemes az olajat magam megvenni és a
>> márkaszervizzel beöntetni.
>> Azt már előre tisztáztam, hogy ebben az autóban nincs vezérműszíj
>> (láncos), ami eléggé húzós tétel szokott lenni más típusoknál.
>
> 8000huf jeep
> 5000huf polak
>
> hogy csak ket kemeny lancos verdat emlitsek amin mar csereltem lancot:)
>
Nem az a kérdés, hogy mennyi valójában az ára, hanem az, hogy a
szervízben mennyiért adják illetve csinálják meg. Illetve nekem úgy
tűnik, hogy attól is függ, milyen korú autó. Meg volt valahol olyan
is, hogy Citroen-be a szíjtárcsa 45000HUF, míg Peugeot-ba 90000HUF,
közben meg ugyanaz a motor, ugyanaz a tárcsa, lehet, hogy egymás után
is mentek a gyártósoron. Meg van olyan, hogy Astraba kuplungkapcsoló
dízelbe 9000, benzinesbe 5000, aztán ugyanaz mind a kettő...
More information about the Elektro-etc
mailing list