[elektro-etc] vegre egy normalis cikk a 7fokos allatsagrol

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Dec 10 14:41:32 CET 2010


Nemtom, ha alattam egy auto elindul keresztbe akkor nem elengedem a kormanyt es 
varom h a hatso gumi megoldja a dolgot :)

(Lada Samaran probaltam eleget. Forditva is. Inkabb elol legyen a teli mint 
hatul. A feked/kocsi huzoero onnantol kiesik ha nincs elol tapadas. Annal 
rosszabb helyzet meg nincs. Ha a hatulja kitör az egy következő lépés. Azt eppen 
gazadassal / fek felengedessel lehet korrigalni ha van rá mód.)

A.
On 2010.12.10. 14:25, trebi at algoritmic.hu wrote:
> Ez a fizikai történés, amit az ábra mutat. Kanyarban ezt csinálják az erők az
> autóval. Az, hogy ezt korrigálni, módosítani lehet elektronikával, az egy másik
> kérdés. Attól még a fizika nem változik.
> Akinek már volt elöl téli, hátul nyári gumija, és próbált bekanyarodni keményre
> taposott havon, az tudja, miről van szó. :)
>
> Trebitsch
>
>
>
> Fuzesi Arnold wrote:
>> ESP/ABS-es kocsinal azert maskepp fest. Az pont megcsinalja helyetted
>> a "spontan" kormanyzast amit egyebkent a hatsok jobb tapadasa okoz,
>> es mivel a kocsi egyenesben marad a fekhatas joreszeert pedig a kocsi
>> eleje felel, ezert hamarabb meg fogsz tudni allni.
>>
>> Előre tegyetek a jobb gumit, jobban jartok.
>>
>>
>> A.
>>
>> On 2010.12.10. 13:47, Hofferek Attila wrote:
>>> 2010.12.10. 13:44 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>>
>>>>>> A jobbat kell hátra tenni.
>>>>>
>>>>> En ugy tudtam, hogy a hajtott kerekre.
>>>>
>>>> Strandberg professzor ábrája: http://www.veta.se/yawstab.htm
>>>
>>> Elég meggyőző.
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list