[elektro-etc] vegre egy normalis cikk a 7fokos allatsagrol

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Dec 10 14:43:00 CET 2010


Nem pördülsz feltétlen ki.
Mondjuk nem nehez az tény. :)

Az emlitett Lada Samaraval sokat szorakoztam, es eleg jol meg lehet fogni a 
kocsit ha elindul a hatulja nyarival, ha elol normalis a teli.

Vszont amig fekezel addig a hatulja eleg onallo :)

A.

On 2010.12.10. 14:27, Xorn wrote:
> Ott igazabol mindegy, hogy a jobb vagy a bal kezedbe harapsz. Ha hatul
> van a nyari, kipordulsz, ha elol, akkor meg koppanasig tekert
> kormannyal nyilegyenesen robogsz ki a kanyarbol. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2010/12/10<trebi at algoritmic.hu>:
>> Ez a fizikai történés, amit az ábra mutat. Kanyarban ezt csinálják az erők
>> az autóval. Az, hogy ezt korrigálni, módosítani lehet elektronikával, az egy
>> másik kérdés. Attól még a fizika nem változik.
>> Akinek már volt elöl téli, hátul nyári gumija, és próbált bekanyarodni
>> keményre taposott havon, az tudja, miről van szó. :)
>>
>> Trebitsch
>>
>>
>>
>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>
>>> ESP/ABS-es kocsinal azert maskepp fest. Az pont megcsinalja helyetted
>>> a "spontan" kormanyzast amit egyebkent a hatsok jobb tapadasa okoz,
>>> es mivel a kocsi egyenesben marad a fekhatas joreszeert pedig a kocsi
>>> eleje felel, ezert hamarabb meg fogsz tudni allni.
>>>
>>> Előre tegyetek a jobb gumit, jobban jartok.
>>>
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 2010.12.10. 13:47, Hofferek Attila wrote:
>>>>
>>>> 2010.12.10. 13:44 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>>>
>>>>>>> A jobbat kell hátra tenni.
>>>>>>
>>>>>> En ugy tudtam, hogy a hajtott kerekre.
>>>>>
>>>>> Strandberg professzor ábrája: http://www.veta.se/yawstab.htm
>>>>
>>>> Elég meggyőző.
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list