[elektro-etc] lendkerekes buszok
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 5 00:29:45 CEST 2009
vajk fekete írta:
> nyilvan nem buszsoforrel jart a sinbusz.
>
> az egyik fo kulonbseg a villamos es a vonat kozott, hogy elobbinek van sinfekje. ha muszaj, kozuti jarmutol megszokotthoz hasonlo fektavval meg tud allni.
>
> ezert van pl, hogy a villamosnal minden tovabbi nelkul vannak mezei lampas keresztezodesek, ahol a villamos "pirosat" kap, megall, var, zoldre indul. ezzel szemben a vonatnal a keresztezodesben mindig a vonatnak van elsobbsege, ha piros neki egy jelzo, akkor elotte x kilometerrel egy masik jelzon mar az a jelzes van hogy vigyazz, a kovetkezo piros lesz. a vonatnak nem kell tudni a belathato szakaszon megallni.
>
> nyilvan a sinbusztol is a vasuti szabalyok betartasat varjak el, hiszen vasuton megy.
>
> szerintetek siman lehet egy 100t vasuti kocsi megallitasara meretezett es tervezett fekkel egy 10t buszt rendesen adagolva fekezni?
szerintem ha levegos fek , akkor varhatoan a munkahenger atmerojevel
alkalmassa teheto az azonos mukodesre azonos feltetelek menten .
talan a fekbetet eseteben kell valami melegedes amitol mukodokepesse
valik - lehet hogy busz terhelesnel a tul kis ero miatt a betet
felpolirozodott ?
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list