[elektro-etc] lendkerekes buszok

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Fri Jun 5 00:38:48 CEST 2009


akar az is. de akar az is, hogy a tapadas miatt nem adagolhato kicsi munkahengerrel sem. mert 3 barnal meg nem mozdul meg, 3.5barnal meg megmozdul, es allora is fekezte az egeszet.

a busz eredeti fekjet tuti azert dobtak ki, mert ha az eredeti kerekagyra teszik fel a vaskereket nem jon ki a nyomtav sehogysem. a vonat ugye 1435mm vagy hasonlo, az atlag teherauto es gondolom busz is ennel nagyobb!

vajk




________________________________
From: Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Friday, 5 June, 2009 0:29:45
Subject: Re: [elektro-etc] lendkerekes buszok

vajk fekete írta:
> nyilvan nem buszsoforrel jart a sinbusz. 
> az egyik fo kulonbseg a villamos es a vonat kozott, hogy elobbinek van sinfekje. ha muszaj, kozuti jarmutol megszokotthoz hasonlo fektavval meg tud allni. 
> ezert van pl, hogy a villamosnal minden tovabbi nelkul vannak mezei lampas keresztezodesek, ahol a villamos "pirosat" kap, megall, var, zoldre indul. ezzel szemben a vonatnal a keresztezodesben mindig a vonatnak van elsobbsege, ha piros neki egy jelzo, akkor elotte x kilometerrel egy masik jelzon mar az a jelzes van hogy vigyazz, a kovetkezo piros lesz. a vonatnak nem kell tudni a belathato szakaszon megallni. 
> nyilvan a sinbusztol is a vasuti szabalyok betartasat varjak el, hiszen vasuton megy. 
> szerintetek siman lehet egy 100t vasuti kocsi megallitasara meretezett es tervezett fekkel egy 10t buszt rendesen adagolva fekezni?
szerintem ha levegos fek , akkor varhatoan a munkahenger atmerojevel alkalmassa teheto az azonos mukodesre azonos feltetelek menten .
talan a fekbetet eseteben kell valami melegedes amitol mukodokepesse valik - lehet hogy busz terhelesnel a tul kis ero miatt a betet felpolirozodott ?

bye
dexter


      


More information about the Elektro-etc mailing list