[elektro-etc] Irany a P l u s femkereso igenyles :) (fwd)
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Aug 31 22:17:17 CEST 2006
jhidvegi wrote:
>> Koka megtalalta a megoldast! Nem hulyek ezek!!! Csak a
>> szemelyszallitasi reszbol zar be egy ket vonalat... Reformoknak
>> hivjak ezeket mostanaban. Meg Reform az is ha tobbet kell fizetni
>> (kevesebbert).
>
> Ez így nagyon demagóg, illetve nem tartalmaz infót.
nos infonak talan azt a reszt kene nezni hogy mitol lesz veszteseges a
mav - pl azert mert a kedvezmenyeket az allam nem teriti - de biztositja.
az aruszallitas most is nyereseges , pedig megszuntettek a
kornyezetvedelem jegyeben a kamionok felrakasat es szallitasat ami
mashol jo uzlet , a kamionosok sem szenvednek balesetet , nem turjak
szet az utankat (igaz hogy itt mar nincs mit szetturni - a multkor ot
percig kovettem egy kamiont , mert az ut bal oldalan ment , mert a
szabalyos oldalon elviselhetetlen mennyisegu volt a katyu - csak
nyomokban tartalmazott aszfaltot)
> Ha valami rohadtul veszteséges, akkor valamit kezdeni kell vele. Ilyen
> lehet az, hogy egy száztonnás nagyságrendű szerelvényt kell-e állandóan
> felgyorsítani-lefékezni azért, hogy 5....20 embert vigyen. Meggondolandó
> persze, hogy úgy dönt az állam vagy az önkormányzat, hogy valami
> hagyománytiszteletből vagy más okból fenntartja, ha beledögnlünk is.
valojaban az ikarust megmentette volna ha a kis pirosok helyett
sinbuszokat keszithettek volna
> De ugyanígy felvetném, hogy mi a faszé kell az egész országnak
> támogatnia a budapestiek tömegközlekedését??!! Akkor voltam a legjobban
> kiakadva, amikor a kánikulában valami metropótlóbuszt raktak be, ami
> igen sűrűn közlekedett, és ki voltak az érintettek akadva, hogy nem
> eléggé hűt a légkondi. Hát a kurva annyjukat!! Eközben a vidéki ember
> megdöglik a hőségben, és vár nem csak 2 percet, nem is 20-at, hanem akár
> 60-at is, vagy nemtommennyit, vagy örül, ha van 2-3 járat egy nap.
>
> Szóval valami szimmetriát azért kéne teremteni.
hogyan ha ott hozzak a dontest ?
szerintem a teli palota futese mas elbiralas ala esett mint az
atlagmuzsik ellatmanya .
>
> Visszatérve a megszűntetendő vonalakhoz: szerintem egy telefonon
> rendelhető minibusz, mint az airport busz, tehát házhoz megy (!!) is
> olcsóbb lenne, mint ezeket működtetni.
ugyanez igaz arra hogy minden kozintezmenyt akadalymentesse kell tenni -
holott abbol a penzbol harom ugyintezo taxival tiz evig haztol hazig
jarhatna a videket .
>
> Ugyanakkor nem értem, miért csak a fővárosban üzemelnek modern
> alacsonypadlós buszok és más járművek. A védéki, falusi ember jobban tud
> létrára mászni? Ez volna az alapgondolat?
nincs hozza infrastruktura - a buszmegallonak is olyannak kell lennie
hogy alacsonypadlos legyen - de a masik amit mondtak a multkor hogy nem
alacsonypadlosra irtak ki a palyazatot mert annak jobb a rugozasa
(elfelejtettek hogy csak a felepitmeny mas , de akkor is jobb a rugozas :))
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list