[elektro-etc] Turbo timer

hobilobi at gmail.com hobilobi at gmail.com
Thu Mar 24 18:29:03 CET 2016


Gratulálok! Ezzel mit akartál mondani??
Mit írtam amire ellenkezel?
Merthogy úgy kezdted, hogy "De..."
Mi köze van ennek a csapágyhoz ?
Ugyanis arról volt szó, nem a szivattyúról. Ébresztő!
Vagy csak mindenáron írhatnékod volt?
Akkor írhatnál a Mars expedícióról is.
De előtte tanuld egy kicsit a helyesírást!
A túlterheled-et ugyanis egybe írjuk !

István



2016.03.23. 22:26 keltezéssel, lista mail írta:
> De a fogaskerék szivattyúban igen, ha túl terheled.
>
> 2016. március 23. 21:29 hobilobi at gmail.com írta, <hobilobi at gmail.com>:
>
>> Azt hittem van valami hitelesnek tűnő magyarázat rá.
>> Erre ugyanis azt mondom, hogy a szerelőnek nem sok fogalma van a kavitáció
>> folyamatáról.
>> Ahhoz ugyanis megfelelő mértékű, lokális, hirtelen nyomáscsökkenésre van
>> szükség, ahol a folyadék átmegy gőzfázisba, majd
>> a szintén hirtelen megfelelő nyomásnövekedés hatására a gőzfázis
>> összeomlik, és ekkor egy nyomáshullám keletkezik, ami roncsolja a
>> környezetében lévő szilárt testeket.
>> Egy csapágyrésbe benyomott olajnál ilyen folyamat szerintem nem tud
>> kialakulni.
>>
>> István
>>
>>
>>
>> 2016.03.23. 11:28 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> A tul magas nyomas okoz a szerelo szerint ilyen serulest.
>>> Bye
>>> Dexter
>>> On Mar 22, 2016 11:54 PM, "hobilobi at gmail.com" <hobilobi at gmail.com>
>>> wrote:
>>>
>>> 2016.03.22. 14:43 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>> szetszedtuk es kiderult hogy a nyomas szabalyzo szelepet egy rugo nyomja
>>>>> aminek a kozepen valami danamid rud van - ez elkemenyedett a tortenelem
>>>>> soran , eltort, morzsakka esett szet es az egyik a lefuvo szelepet
>>>>> kiakasztotta.
>>>>> ebben az allapotaban evekig es minimum 200.000km-t tettunk meg vele - a
>>>>> fotengelyen es a csapagyakon semmilyen rendellenes kopas nem volt .
>>>>> ehhez kepest zarva megragadt lefuvo szelep miatt kavitacios kopas lett a
>>>>> goldwing fotengelycsapagyain .
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nem látom az összefüggést (magyarázatot) a nagy olajnyomás (beragadt
>>>>>
>>>> határoló szelep) és a kavitációs kopás között.
>>>>
>>>> István
>>>>
>>>>
>>>>



More information about the Elektro-etc mailing list