[elektro-etc] Turbo timer

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Mar 23 11:28:39 CET 2016


A tul magas nyomas okoz a szerelo szerint ilyen serulest.
Bye
Dexter
On Mar 22, 2016 11:54 PM, "hobilobi at gmail.com" <hobilobi at gmail.com> wrote:

> 2016.03.22. 14:43 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> szetszedtuk es kiderult hogy a nyomas szabalyzo szelepet egy rugo nyomja
>> aminek a kozepen valami danamid rud van - ez elkemenyedett a tortenelem
>> soran , eltort, morzsakka esett szet es az egyik a lefuvo szelepet
>> kiakasztotta.
>> ebben az allapotaban evekig es minimum 200.000km-t tettunk meg vele - a
>> fotengelyen es a csapagyakon semmilyen rendellenes kopas nem volt .
>> ehhez kepest zarva megragadt lefuvo szelep miatt kavitacios kopas lett a
>> goldwing fotengelycsapagyain .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> Nem látom az összefüggést (magyarázatot) a nagy olajnyomás (beragadt
> határoló szelep) és a kavitációs kopás között.
>
> István
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list