[elektro-etc] Turbo timer
hobilobi at gmail.com
hobilobi at gmail.com
Sun Mar 20 23:45:02 CET 2016
Nem tudom mire utaltál az "oldal közepén"-el, mert én ott
nem találtam semmit a nyomáshatárolóról.
A nyitást illetően a cikk is azt írja, hogy hideg motornál akár 5 bar is
lehet a nyomás,
ott pedig már nyit a nyomáshatároló.
Mivel az eredeti felvetésben pontosan a motor bemelegítéséről volt szó, így
szerintem nem tévedtem nagyot.
De az azért mindenképpen túlzás, hogy 2000 ford. alatt _nincs_ kenés,
hiszen hideg motornál
alapjáraton is nagyobb a nyomás, még ha esetleg nem is éri el a
nyomáshatároló nyitását.
Amiben tévedtem az az olajnyomás gomba kapcsolási szintje. Mint
kiderült, a legtöbbje már 1 bar alatt
kikapcsolja a lámpát. Én úgy tudtam, hogy jóval nagyobb nyomásnál
kapcsol ki.
István
2016.03.19. 22:36 keltezéssel, potyo írta:
> Inkább lesz az 4000 fordulat környéke, ahol nyit a nyomáshatároló szelep.
> Kb. oldal közepén:
>
> http://injektor.hu/13-alapok/45-motorolaj-olajnyomas-olajcsere-ii
>
> hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> ezt írta (2016. március 19.,
> szombat):
>> Azt viszont tudom, hogy az (jó) olajszivattyú alapjáraton tudja produkálni
>> azt a
>> nyomást, ahol már nyit a nyomáshatároló szelep. Innentől pedig már
>> mindenhová eljut a kenőolaj.
>> Teljesen lényegtelen a fordulatszám, attól már a kenés nem fog változni.
>>
>>
> .
>
More information about the Elektro-etc
mailing list