[elektro-etc] Turbo timer

Xorn toth.endre at gmail.com
Wed Mar 16 08:10:45 CET 2016


Vagy valamit nem tudsz...

Ha az olajnyomás lámpa nem világít, annak egy értelmes oka lehet: hogy
kiégett. Kb. ennyi köze van a rendes kenéshez.

Csak úgy miheztartás végett: rendőrségi Astrákon anno a 15 ezres
szerviznél a 75 ezres rutint csinálták, és tovább ugyanígy a
folytatólagosoknál, 30-nál 150 ezres stb. Az a rengeteg helyben állás,
alapjáraton járó motorral a fűtés és a villany végett, az kinyírja az
autót. Egyszerűen nem erre tervezték.

Best regards,
Andy

hobilobi at gmail.com <hobilobi at gmail.com> írta (2016. március 16. 1:29):
> 2016.03.10. 12:12 keltezéssel, Szima Gábor írta:
>>
>>
>> On Thu, 10 Mar 2016, Kormos Imre wrote:
>>
>>> Pl nyugaton állítólag büntetik télen a kocsi felmelegedését szolgáló
>>> pöfögést, ez meg pont olyan..
>>
>>
>> A motor is bünteti, sokkal károsabb, mint hasznos. Sosem használom.
>> Hideg motorral szép óvatosban kell 2000 rpm környékén mozogni, mert alatta
>> nincs kenés. Még meleg motornál sem...
>>
> Miért is nincs? Ha olajnyomás lámpa nem világít, akkor van nyomás, akkor
> pedig kenés is van.
> Vagy valamit nagyon nem tudok?
>
> István
>>
>>
>>                                 -Sygma
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list