[elektro-etc] Kémény

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Tue Feb 2 14:07:25 CET 2016


Akkor mi van, ha nyilvánvalóan sunnyog a KK?


Gábor

2016.02.02. 13:59 keltezéssel, lista mail írta:
> A dedikált emberek a "szakik" ők babusgatják az ügyfelet... a marhaságait
> kezelik és szűrik a dolgokat.
>
> A konkrét esetedben a kérdésedre (mi a gond) az első válaszadó hely a:
> közös képviselő.
> Sőt ügyintézni is ő tud CSAK.
>
> Mivel rá testáltátok a jogkört.
> Rendes ügyintéző ezt közli is: kérdezze meg közös a képviselőt.
> A ház ügyeit ő intézi nálunk...
>
>
>
>
>
>
> 2016. február 2. 11:07 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>
>> Egy ekkora szervezetnek nem fussa 1-2 dedikált emberre, akik ott ülnek, és
>> segítik a pácienseket?
>>
>>
>> Gábor
>>
>> 2016.02.02. 11:04 keltezéssel, Topybear írta:
>>
>>> On 2016.02.02. 10:52, Imre Kormos wrote:
>>>
>>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>>>>> amit csinál éppen.
>>>>>
>>>> No de itt az egyik eset kizárja a másikat. Ha sok az ügyfél, kevés a
>>>> heti 5
>>>> óra.
>>>> Ha az ügyfél kevés, akkor meg nem rángatnak ki percenként.
>>>> Ki
>>>>
>>>> Nem kell percenként, érkezhetnek kevesen is, csak "jó" ütemben kell
>>> jönniük és agyonvágják egy ember munkaidejét.
>>> Voltak erre kutatások és valami olyasmi jött ki, hogy egyetlen kérdéssel
>>> negyed órára tudsz kiütni valakit az éppen végzett (szellemi) munkájából.
>>> Ezért is szeretik a részleges feladatként végzett ügyfélszolgálatot
>>> meghatározott időszakokra koncentrálni a cégek. Meg ha az ügyintézők
>>> időnként ki is járnak (szemlézni, jegyzőkönyvezni, akármi...), akkor
>>> végképp csak az időszakos ügyfélfogadás működik.
>>>
>>> Topy
>>>
>>>
>>>



More information about the Elektro-etc mailing list