[elektro-etc] Kémény

lista mail jappofan at gmail.com
Tue Feb 2 13:59:42 CET 2016


A dedikált emberek a "szakik" ők babusgatják az ügyfelet... a marhaságait
kezelik és szűrik a dolgokat.

A konkrét esetedben a kérdésedre (mi a gond) az első válaszadó hely a:
közös képviselő.
Sőt ügyintézni is ő tud CSAK.

Mivel rá testáltátok a jogkört.
Rendes ügyintéző ezt közli is: kérdezze meg közös a képviselőt.
A ház ügyeit ő intézi nálunk...






2016. február 2. 11:07 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:

> Egy ekkora szervezetnek nem fussa 1-2 dedikált emberre, akik ott ülnek, és
> segítik a pácienseket?
>
>
> Gábor
>
> 2016.02.02. 11:04 keltezéssel, Topybear írta:
>
>> On 2016.02.02. 10:52, Imre Kormos wrote:
>>
>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>>>> amit csinál éppen.
>>>>
>>> No de itt az egyik eset kizárja a másikat. Ha sok az ügyfél, kevés a
>>> heti 5
>>> óra.
>>> Ha az ügyfél kevés, akkor meg nem rángatnak ki percenként.
>>> Ki
>>>
>>> Nem kell percenként, érkezhetnek kevesen is, csak "jó" ütemben kell
>> jönniük és agyonvágják egy ember munkaidejét.
>> Voltak erre kutatások és valami olyasmi jött ki, hogy egyetlen kérdéssel
>> negyed órára tudsz kiütni valakit az éppen végzett (szellemi) munkájából.
>> Ezért is szeretik a részleges feladatként végzett ügyfélszolgálatot
>> meghatározott időszakokra koncentrálni a cégek. Meg ha az ügyintézők
>> időnként ki is járnak (szemlézni, jegyzőkönyvezni, akármi...), akkor
>> végképp csak az időszakos ügyfélfogadás működik.
>>
>> Topy
>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list