[elektro-etc] Kémény

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Tue Feb 2 11:07:31 CET 2016


Egy ekkora szervezetnek nem fussa 1-2 dedikált emberre, akik ott ülnek, 
és segítik a pácienseket?


Gábor

2016.02.02. 11:04 keltezéssel, Topybear írta:
> On 2016.02.02. 10:52, Imre Kormos wrote:
>>> Nem annyira jó ám, ha az embert percenként rángatják ki a dolgából,
>>> amit csinál éppen.
>> No de itt az egyik eset kizárja a másikat. Ha sok az ügyfél, kevés a 
>> heti 5
>> óra.
>> Ha az ügyfél kevés, akkor meg nem rángatnak ki percenként.
>> Ki
>>
> Nem kell percenként, érkezhetnek kevesen is, csak "jó" ütemben kell 
> jönniük és agyonvágják egy ember munkaidejét.
> Voltak erre kutatások és valami olyasmi jött ki, hogy egyetlen 
> kérdéssel negyed órára tudsz kiütni valakit az éppen végzett 
> (szellemi) munkájából. Ezért is szeretik a részleges feladatként 
> végzett ügyfélszolgálatot meghatározott időszakokra koncentrálni a 
> cégek. Meg ha az ügyintézők időnként ki is járnak (szemlézni, 
> jegyzőkönyvezni, akármi...), akkor végképp csak az időszakos 
> ügyfélfogadás működik.
>
> Topy
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list