[elektro-etc] Vw botrány
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Sep 29 10:05:31 CEST 2015
de. a ki nem hegyezett blokkban alacsonyabb a hofok, kevesebb keletkezik,
akar szinte semmi. ha ugyanezt a teljesitmenyt magas hofokon, magas
fordulaton allitod elo, akkor szennyez mint allat, az utokezeles es extra
uzemanyag kell hogy tiszta legyen.
bye
dexter
On Sep 29, 2015 8:49 AM, "Kormos Imre" <imre.kormos at gmail.com> wrote:
> De ugye akkor sem fog több NOX-ot kibocsátani egy Győr-Budapest úton
> kibocsátani egy 2l-es VW mint egy 6.7L-es Ford?
> Vagy hova tűnik a 4x annyi elégett nitrogén?
> Látom, még művelődnöm kell..
> KI
>
> ui: Most belenéztem: <
> https://hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pai_kibocs%C3%A1t%C3%A1si_norm%C3%A1k
> >
> Nem gondoltam volna, hogy a kibocsátási értékek nem %-ban vannak megadva,
> hanem g/km-ben. Ez azt jelenti, hogy egy 500 kg-os Smart-ba sokkal rosszabb
> minőségű motor rakható, mint egy két-tonnás Mercibe?
>
>
>
> >
> > pedig de .
> > az NOx ha egyszerusiteni akarom , akkor leginkabb a literteljesitmeny
> > kovetkezmenye .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2015. szeptember 28. 20:29 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> >
> > > Bocs, hirtelen nem találtam vissza a szálba.
> > > Ezt találtam olvasgatás közben:
> > >
> > > http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/25/uj_orias-pick-up_a_fordtol
> > > /
> > >
> > > Szóval nem tudom, egy 2l-es, 6-8 l/100km-es fogyasztású motor mennyi
> > > no-t /vagy mivel volt a fő probléma/ ereget ki, de nem hiszem, hogy
> > > összemérhető egy 6.7 l-es, 400LE-s szintén turbódizellel.
> > >
> > > Nem mentegetni akarom a vw-t, mert a csalás az csalás. Csak
> > > fennakadtam az adatokon.
> > > Ki
> > >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list