[elektro-etc] Vw botrány
Kormos Imre
imre.kormos at gmail.com
Tue Sep 29 08:43:20 CEST 2015
De ugye akkor sem fog több NOX-ot kibocsátani egy Győr-Budapest úton kibocsátani egy 2l-es VW mint egy 6.7L-es Ford?
Vagy hova tűnik a 4x annyi elégett nitrogén?
Látom, még művelődnöm kell..
KI
ui: Most belenéztem: < https://hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pai_kibocs%C3%A1t%C3%A1si_norm%C3%A1k>
Nem gondoltam volna, hogy a kibocsátási értékek nem %-ban vannak megadva, hanem g/km-ben. Ez azt jelenti, hogy egy 500 kg-os Smart-ba sokkal rosszabb minőségű motor rakható, mint egy két-tonnás Mercibe?
>
> pedig de .
> az NOx ha egyszerusiteni akarom , akkor leginkabb a literteljesitmeny
> kovetkezmenye .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2015. szeptember 28. 20:29 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:
>
> > Bocs, hirtelen nem találtam vissza a szálba.
> > Ezt találtam olvasgatás közben:
> >
> > http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/09/25/uj_orias-pick-up_a_fordtol
> > /
> >
> > Szóval nem tudom, egy 2l-es, 6-8 l/100km-es fogyasztású motor mennyi
> > no-t /vagy mivel volt a fő probléma/ ereget ki, de nem hiszem, hogy
> > összemérhető egy 6.7 l-es, 400LE-s szintén turbódizellel.
> >
> > Nem mentegetni akarom a vw-t, mert a csalás az csalás. Csak
> > fennakadtam az adatokon.
> > Ki
> >
More information about the Elektro-etc
mailing list