[elektro-etc] Telenor

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Mon Oct 19 22:23:18 CEST 2015


Mondtam is a csajnak a 1220-on, hogy rendben, akkor most én módosítok 
egyoldalúan szerződést, és mostantól fele havidíjat fizetek. Azt mondja, 
nem lehet.

Ezzel az egésszel a legnagyobb bajom a bizalommal van. Annak idején én 
is úgy vettem fel lakáshitelt, hogy elolvastam az összes apróbetűs 
részt, és láttam, hogy bizonyos feltételek mellett jogosultak 
módosítani. Kértem az ügyintézőt, hogy adja ide a listát, hogy milyen 
esetben. Feltelefonált a fejegységbe, de ott se tudtak ilyet adni, azt 
mondta, még senki nem kérte. Maradt a bizalom, hogy csak nem lesznek 
olyan szemetek, hogy visszaéljenek vele, meg különben is ott az állami 
felügyelet. A folytatást ismerjük.
Így szépecskén rombolják le az emberek bizalmát, ezzel együtt a 
közmorált is.

Gábor

2015.10.19. 20:47 keltezéssel, Nagy Tamás írta:
> Valószínűleg minden szolgáltató szerződésében benne van ez. Szóval
> dönthetsz úgy, hogy nem írod alá, csak akkor esetleg nem lesz mobil
> előfizetésed. Különösen szimpi, hogy te vállalj pár év hűséget, adott
> feltételek mellett, de majd ezek a feltételek lehet, hogy változni fognak,
> a hűséged pedig továbbra is él.
>
> Én most váltottam ki hitelt, ennek a szerződésében is van ilyen, hogy a
> bank fenntartja az egyoldalú, nekem kedvezőtlen változtatásra a jogot.
> Szerencsére úgy tűnik mostanában ez eléggé szabályozott dolog,
> szabályzatban le van írva, hogy mikor, milyen mértékben nyúlhat bele
> egyoldalúan, és nem vészes, de azért mégis... Nem jó ilyet látni egy
> szerződésben, de biztos, hogy minden bankéban benne van, szóval megintcsak
> dönthetsz úgy, hogy nem írod alá, csak akkor senkitől nem kapsz hitelt.
>
> Az különösen tetszett, hogy lakossági üzletszabályzatban van leírva, hogy
> mikor és mit változtathat egyoldalúan a bank. Ezt sehol nem találtam, aztán
> ügyintézőtől megkaptam a linket, de ő is mondta, hogy a publikus oldalon
> nem találta. Neki is keresnie kellett, nem volt kéznél, tehát az ő
> praxisában én voltam az első aki elkérte azt a szabályzatot, ami a
> szerződés elválaszthatatlan részét képezi...
>
>
>
>
>
> 2015. október 19. 17:59 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:
>
>> Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondja a nő, hogy a szerződés ilyen
>> olyan amolyan pontja alapján ők jogosultak az egyoldalú
>> szerződésmódosításra.
>> Nos, ezek szerint hülye voltam, ha aláírtam egy ilyen szerződést, mert így
>> akár azt is mondhatják, hogy holnaptól egymillió a percdíjam. De akkor ez
>> azt is jelenti egyúttal, hogy hülye az, aki megbízik a Telenorban, hogy nem
>> fogja átb.ni <http://xn--tb-lia.ni>.
>>
>> Egy éve azért jöttem el a Telekomtól, mert ilyen tisztességtelenek voltak.
>> Maradna a Voda, de akik ott vannak, azok is panaszkodnak, hogy ilyen
>> szemétségeket csinálnak.
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2015.10.19. 17:41 keltezéssel, Szondi írta:
>>
>>>
>>> 2015.10.19. 17:33 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>
>>>> "A változtatással az a célunk, hogy korszerűbb és a mai mobilhasználati
>>>> szokásoknak jobban megfelelő, új tarifákat és szolgáltatásokat tegyünk
>>>> elérhetővé ügyfeleinknek"
>>>>
>>>> ...ezt írja a Telenor abban a levélben, amiben értesítenek, hogy a 2
>>>> éves hűségidős szerződésem csomagját megszüntetik, és másik lesz helyette.
>>>> Business All-in helyett MyBusiness All-in.
>>>>
>>>> Összehasonlítottam minden díjat, és az egyetlen különbség, hogy eddig
>>>> nem kellett az SMS-ekért fizetni, most meg már kell. Ettől lett 'My'? Így
>>>> jobban a sajátomnak fogom érezni? Ettől fog jobban megfelelni a mai
>>>> mobilhasználati szokásoknak?
>>>>
>>> Az igazat, marketing okokból nem írhatják. :)
>>> Az új név meg olyan trendi. Vagy nem? :)
>>>
>>> Üdv.:
>>> Anonymus
>>>
>>>
>>>>
>>>



More information about the Elektro-etc mailing list