[elektro-etc] Telenor

Nagy Tamás tamaslev at gmail.com
Mon Oct 19 20:47:28 CEST 2015


Valószínűleg minden szolgáltató szerződésében benne van ez. Szóval
dönthetsz úgy, hogy nem írod alá, csak akkor esetleg nem lesz mobil
előfizetésed. Különösen szimpi, hogy te vállalj pár év hűséget, adott
feltételek mellett, de majd ezek a feltételek lehet, hogy változni fognak,
a hűséged pedig továbbra is él.

Én most váltottam ki hitelt, ennek a szerződésében is van ilyen, hogy a
bank fenntartja az egyoldalú, nekem kedvezőtlen változtatásra a jogot.
Szerencsére úgy tűnik mostanában ez eléggé szabályozott dolog,
szabályzatban le van írva, hogy mikor, milyen mértékben nyúlhat bele
egyoldalúan, és nem vészes, de azért mégis... Nem jó ilyet látni egy
szerződésben, de biztos, hogy minden bankéban benne van, szóval megintcsak
dönthetsz úgy, hogy nem írod alá, csak akkor senkitől nem kapsz hitelt.

Az különösen tetszett, hogy lakossági üzletszabályzatban van leírva, hogy
mikor és mit változtathat egyoldalúan a bank. Ezt sehol nem találtam, aztán
ügyintézőtől megkaptam a linket, de ő is mondta, hogy a publikus oldalon
nem találta. Neki is keresnie kellett, nem volt kéznél, tehát az ő
praxisában én voltam az első aki elkérte azt a szabályzatot, ami a
szerződés elválaszthatatlan részét képezi...





2015. október 19. 17:59 Acs Gabor írta, <levlista at e8e.eu>:

> Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondja a nő, hogy a szerződés ilyen
> olyan amolyan pontja alapján ők jogosultak az egyoldalú
> szerződésmódosításra.
> Nos, ezek szerint hülye voltam, ha aláírtam egy ilyen szerződést, mert így
> akár azt is mondhatják, hogy holnaptól egymillió a percdíjam. De akkor ez
> azt is jelenti egyúttal, hogy hülye az, aki megbízik a Telenorban, hogy nem
> fogja átb.ni <http://xn--tb-lia.ni>.
>
> Egy éve azért jöttem el a Telekomtól, mert ilyen tisztességtelenek voltak.
> Maradna a Voda, de akik ott vannak, azok is panaszkodnak, hogy ilyen
> szemétségeket csinálnak.
>
> Gábor
>
>
> 2015.10.19. 17:41 keltezéssel, Szondi írta:
>
>>
>>
>> 2015.10.19. 17:33 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>
>>> "A változtatással az a célunk, hogy korszerűbb és a mai mobilhasználati
>>> szokásoknak jobban megfelelő, új tarifákat és szolgáltatásokat tegyünk
>>> elérhetővé ügyfeleinknek"
>>>
>>> ...ezt írja a Telenor abban a levélben, amiben értesítenek, hogy a 2
>>> éves hűségidős szerződésem csomagját megszüntetik, és másik lesz helyette.
>>> Business All-in helyett MyBusiness All-in.
>>>
>>> Összehasonlítottam minden díjat, és az egyetlen különbség, hogy eddig
>>> nem kellett az SMS-ekért fizetni, most meg már kell. Ettől lett 'My'? Így
>>> jobban a sajátomnak fogom érezni? Ettől fog jobban megfelelni a mai
>>> mobilhasználati szokásoknak?
>>>
>>
>> Az igazat, marketing okokból nem írhatják. :)
>> Az új név meg olyan trendi. Vagy nem? :)
>>
>> Üdv.:
>> Anonymus
>>
>>
>>>
>>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list