[elektro-etc] Mai fidesz+ az autózásban

umnyo umnyo at freemail.hu
Sat Oct 17 09:39:36 CEST 2015


Így van. Épp ezért lett kifordítva az egész mondandó....

Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta:
>Meg kellene nézni, de majdnem biztos vagyok benne, hogy ott ingyért
>tankolhatsz. Szerintem ez egy sima reklám-kút,  pont kiszámolta, hogy 100
>év alatt nem lenne annyi nyeresége, ami a közhiteles mérőmű-automata
>pénzelfogadó-NAV-os online kassza költségeit fedezné.
>KI
>
>2015. október 16. 18:54 umnyo írta, <umnyo at freemail.hu>:
>
>> Kifordítod amit írok! Ahogy szoktad....
>>
>> Az Auchan az a sarki Géza bácsi aki beléphet az árampiacba?
>>
>> És ott van egy komplett kasszarendszer meg egy meglévő infrastruktúra a
>> fosszilis kútjával együtt. Ez neki kb a semmi költség kategória.
>>
>> És rengeteg tőke a háttérben, nekik ez egy bakfitty kategóriás kiadás
>> ellenben jó PR. Nem azért telepítik mert nyereséges lenne.  Észre sem
>> veszik a költségeit a sok odatérő között.
>>
>> Ha te ott akarnál telepíteni, - főleg 0-ról - hatalmas költség lenne, ha
>> pénzt is akarsz kérni érte.
>>
>> Attila
>>
>>
>>
>> Attila
>>
>> lista mail <jappofan at gmail.com> írta:
>> >Nicsak.... Auchan, Budaörs
>> >
>> http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=137082104&t=9073728&openwith=1
>> >
>> >Nem mindenki olyan kishitű, mint te.
>> >
>> >És nem mindenki nézi csak azt, hogy. "hogy nem kéne/lehetne semmit se
>> >csinálni"
>> >Nem fáj az a totál negatív szemlélet, ami sugárzik az írásodból?
>> >
>> >
>> >2015. október 14. 23:33 umnyo írta, <umnyo at freemail.hu>:
>> >
>> >> ">Egy akku töltő pont viszont csak néhány milla és még olcsóbb lesz
>> >> >hamarost..."
>> >>
>> >> Ezt te honnan veszed, hogy csak néhány miilla mindenestül? Kértél
>> konkrét
>> >> árajánlatot komplett kiépítésre szoftverekre számlázórendszerre?
>> >>
>> >> Mert baromira nem lesz annyi, hanem sokkal több. Maga a "hitelesített
>> >> áramkút" jóval több mint egy-két milla állomásonként, és nem egyet kell
>> >> létrehoznod, hanem sokat ha meg akarsz élni belőle
>> >>
>> >> Ezen kívül fizetsz közterület vagy magánterület foglalásért bérlésért,
>> az
>> >> áram szolgáltatójának pénzt (nagy teljesítményeknél nem is akármennyit),
>> >> stb. és kismillió engedélyért, amiről lehet nem is tudsz hogy kell vagy
>> >> van! Számlázási fityfenék, még lehet majd valami NAV.-os online dolgot
>> is
>> >> behoznak a képbe csak minősített és engedélyes szoftverekkel merthogy
>> >> ugyebár számlaadási kötelezettség, amik nem ingyen lesznek.és lehet
>> >> sorolni. meg millió sokszor röhelyes előírásnak megfelelni csak
>> minősített
>> >> beszállítóktól származó ilyen olyan kütyüvel. Q-vára nem olcsó és
>> egyszerű
>> >> dolog ez, főleg nem annyira, mint itt vázolod. És főleg nem annyiért
>> >> amennyiért vázolod.
>> >>
>> >> Persze ettől lehet csinálni, de
>> >>
>> >> - egy olyan piacra előtelepítesz valamit ami még pl hazánkban nem is
>> >> létezik, jó esetben is csak majd valamikor évek múlva lesz esetleg
>> belőle
>> >> valami - addigra meg kérdés, jó-e a kutad amit most telepítesz, mert pl
>> >> változtatnak valami törvényt és cserélheted a kutat mint a
>> pénztárgépeket
>> >> nemrég....
>> >> - azaz évekig ott fog állni a hazai statisztikákat nézve néha egy egy
>> >> tankolással, azaz totális ráfizetés az egész (jelenleg)
>> >>
>> >> Nem tudsz okosan befektetni ezen a téren a jövőbe, hacsak nincsenek
>> >> tizmillióid vagy több amit bármikor mozgósíthatsz és nem probléma ha
>> évekig
>> >> csak hever a pénz egy eszközben.
>> >>
>> >> Pont ezt "oldották meg" központilag - az első 60 kút már le van osztva
>> >> gyakorlatilag 100%-os támogatással fog épülni, azaz egyeseknek
>> >> (tulajdonosnak, működtetőnek) ingyen lesz az egész. Gazdaságilag nem
>> lesz
>> >> nyereséges, hazánkban az eautók száma összesen 200 db alatt van
>> jelenleg.
>> >> Viszont a piacot  így máris le lehet osztani, amit áttételesen az
>> emberek
>> >> fizetnek ki. Mire érdemes lenne magánszemélynek is kutat építeni a ház
>> >> végében (mert esetleg lesz akkora eauto állomány), addigra úgy
>> >> ellehetetlenítik mindenféle törvénnyel és szabályozással az egészet,
>> hogy
>> >> minél messzebbre akarsz majd futni ....
>> >>
>> >> Attila
>> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> lista mail <jappofan at gmail.com> írta:
>> >> >Egy akku töltő pont viszont csak néhány milla és még olcsóbb lesz
>> >> >hamarost...
>> >> >Ráadásul elfér a parkoló helyek végében, mert kicsi :-)
>> >> >Rakható is oda >> mivel ugye gyakorlatilag NULLA a környezeti/baleseti
>> >> >kockázata!
>> >> >
>> >> >Személyzet mentes lehet!!! alapból.
>> >> >Hisz nincs igazán logisztikája ...
>> >> >
>> >> >Nemsokára kell belőle több tízezer! nálunk is.
>> >> >
>> >> >Mellesleg: tipikus micro vállalkozói buli méret...
>> >> >
>> >> >Szóval nem értem a kishitűséget és a negatív hullámokat.
>> >> >
>> >> >2015. október 14. 13:59 umnyo írta, <umnyo at freemail.hu>:
>> >> >
>> >> >> Látom nem vagy tisztában az előzményekkel.....
>> >> >>
>> >> >> Te is másról beszélsz meg én is....
>> >> >>
>> >> >> Az első 60 kút már le van osztva konkrét helyekkel kivitelezőkkel az
>> >> >> engedélyezésük folyamatban - és magasra nyúlnak a szálak.
>> >> >>
>> >> >> Persze ez nem zárja ki amit te írsz, hogy majd bárki bármikor
>> csinálhat
>> >> >> kutat - vagy pontosabban ki tudja még hogy lesz ez, mert jelenleg még
>> >> >> képlékeny a dolog, nyilván elvileg bárki, aztán lesz még csavar a
>> >> dologban.
>> >> >> Ez egy hatalmas jövőbeli lehetséges piac, így ki tudja hogy akarják
>> >> >> markolni....
>> >> >>
>> >> >> De egyébként ez benzinkútnál is így van (bárki építtethet magénak),
>> >> >> "csupán" pénz kérdése.....
>> >> >>
>> >> >> Egy komolyabb kút létrehozása tereprendezéssel bekötőutakkal
>> >> tartályokkal
>> >> >> mindenestül,durván 2-3 milliárd körül szokott lenni. Aki ezt meg
>> tudja
>> >> >> finanszírozni, az mehet és építhet.
>> >> >>
>> >> >> Persze egy kisebb kút ennél jóval olcsóbb.
>> >> >>
>> >> >> lista mail <jappofan at gmail.com> írta:
>> >> >> >2015. október 14. 11:31 umnyo írta, <umnyo at freemail.hu>:
>> >> >> >
>> >> >> >> Ja hogy leosztották az elektromos kúthálózat építést maguk között
>> >> mint
>> >> >> >> ahogyan lehet tudni külsős bevonás nélkül? Az nem számít...
>> >> >> >
>> >> >> >
>> >> >> >
>> >> >> >
>> >> >> >Vazze épp a minap volt, hír, hogy 2016-tól: BÁRKI építhet töltő
>> >> állomást
>> >> >> és
>> >> >> >ADHAT EL ÁRAMOT benne.
>> >> >> >
>> >> >> >Szóval nem sipákolni-negatívkodni kell(ene), hanem üzleti tervet
>> >> >> készíteni !
>> >> >> >Az elsőké szokott lenni az extra profit és piac uralom :-)
>> >> >> >
>> >> >>
>> >> >>
>> >> >
>> >>
>> >>
>> >
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list