[elektro-etc] Mai TESLA
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Oct 16 01:49:48 CEST 2015
A tesla raadasul a vevoit nem lehuzott luzereknek tartja. Nemreg is volt
akku upgrade a roadsterhez, a meglevo autokat is fejlesztik nem azt mondjak
hogy elcseszted . vedd meg az ujat ha uj funkciokat akarsz, megbizhatoak es
jok is.
Mint a bmw-tol megtudhattuk a premium azt jelenti hogy szazezer km lehet az
elettartam, mert a premium ebben is megjelenik.
Hat persze. A nap levese sosem lesz a ketszersult, de a tobbsegunk szazezer
km-el epp bejaratottnak tart egy autot, nem eldobandonak.a tesla ugy tud
tartos is lenni hogy kozben a menetteljesitmenyei is elkepesztoek. Minden
hettel javul a hiteluk.
Bye
Dexter
On Oct 15, 2015 11:37 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:
> Tudnak valamit ezek a gyerekek ott a Teslánál. :)
>
> Komolyan: érdekes ez az egész Tesla sztori. A többi autógyár (de erről már
> írogattunk is itt) csak ímmel-ámmal kísérletezik a vellanyos autókkal meg
> az önjáró vezérléssel, ezek a teslás gyerekek meg jöttek, belecsaptak a
> lecsóba, oszt faragtak egy qrva jó autót. :)
> Tudom, nem ilyen egyszerű a dolog, valahogy mégis ez látszik, hogy a friss
> agyak secc perc alatt összedobták a világ egyik legjobb autóját, miközben a
> nagy gyárak sok év óta csak kérődznek a témán.
>
> Károly
>
> Skandar Graun wrote:
>
>>
>> http://pcforum.hu/hirek/17563/hihetetlen-igy-vezeti-onmagat-szoftverfrissites-utan-a-tesla
>>
>> 2015-09-28 18:27 GMT+02:00 Tanács Dávid Szilveszter <
>> tanacsdavid at sosperec.hu
>>
>>> :
>>>
>>
>> Enyemnek is a hatulja mwent el eloszor. :)
>>>
>>> david
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ---- Be H, 28 szept. 2015 18:20:58 +0200 charles hoss<
>>> charles.hoss at gmail.com> írta ----
>>> > allitolag nehezebb vele elesni egy picivel , mert meg tudtak ugy
>>> csinalni
>>> > hogy a hatulja meg el eloszor , de nem dog high-side-ot.
>>> > de ha mar ilyen , akkor a fuoco ...
>>> >
>>> > bye
>>> > dexter
>>> >
>>> >
>>> > 2015. szeptember 28. 13:04 Tanács Dávid Szilveszter írta, <
>>> > tanacsdavid at sosperec.hu>:
>>> >
>>> > > Na de ennyire azert nem. 94-es Ténéré -m volt, ott erobol kellett
>>> > > ellenkormanyozni, nem sulypontathelyezessel, hanem vallbol,
>>> derekbol,
>>> > > csipobol, atulessel donteni apro tizedfokokat is, kilometerekre
>>> elore
>>> > > keszulve minden atkozott kanyarra. Az se volt annyira kenyelmetlen,
>>> > > amennyire ez tunik annak. :)
>>> > > Normalisan mukodo paros elsokereket, dontessel csinalt a Piaggio az
>>> MP3
>>> > > elejebe, mondjuk annak nem kellett terpeszben mennie. Tenyleg, az
>>> miert jo?
>>> > >
>>> > > david
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> > > ---- Be H, 28 szept. 2015 12:45:38 +0200 Arnold Füzesi<
>>> > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>> > > > :))
>>> > > >
>>> > > > Najo, a "kek ledes & tsa" reszek a bannervaksag kategoria nalam.
>>> Fel
>>> > > sem tunt, a mechanika eredetisege tetszett meg.
>>> > > >
>>> > > > Rendes kanyarban meg amugy is masik iranyba kell kormanyt
>>> forditani a
>>> > > mostani motorokon is, mint amerre kanyarodni akarsz. :)
>>> > > >
>>> > > > Arnold
>>> > > > Sent from my iPhone
>>> > > >
>>> > > > > On 28 Sep 2015, at 12:13, Tanács Dávid Szilveszter <
>>> > > tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
>>> > > > >
>>> > > > > A latvanyterv szerencsere sokat elbir...
>>> > > > > Elmeny lenne egy olyan motorral jarni, aminek mindene mozog
>>> > > osszevissza, mindenhol vilagit minden iranyba, a kormany meg pont
>>> forditva
>>> > > mukodik, mint egy normalis motoron. Esetleg lehetne meg olyat, hogy
>>> > > hatrafele mozogna...
>>> > > > >
>>> > > > > david
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > > > ---- Be H, 28 szept. 2015 11:35:18 +0200 Arnold Füzesi<
>>> > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>> > > > >> http://youtu.be/8P0DkEUGy_U
>>> > > > >>
>>> > > > >> Kawa concept. Zsenialis!
>>> > > > >
>>> > > > >
>>> > > >
>>> > > >
>>> > >
>>> > >
>>> > >
>>> >
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list