[elektro-etc] Mai TESLA

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Oct 16 01:49:48 CEST 2015


A tesla raadasul a vevoit nem lehuzott luzereknek tartja. Nemreg is volt
akku upgrade a roadsterhez, a meglevo autokat is fejlesztik nem azt mondjak
hogy elcseszted . vedd meg az ujat ha uj funkciokat akarsz, megbizhatoak es
jok is.
Mint a bmw-tol megtudhattuk a premium azt jelenti hogy szazezer km lehet az
elettartam, mert a premium ebben is megjelenik.
Hat persze. A nap levese sosem lesz a ketszersult, de a tobbsegunk szazezer
km-el epp bejaratottnak tart egy autot, nem eldobandonak.a tesla ugy tud
tartos is lenni hogy kozben a menetteljesitmenyei is elkepesztoek. Minden
hettel javul a hiteluk.
Bye
Dexter
On Oct 15, 2015 11:37 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:

> Tudnak valamit ezek a gyerekek ott a Teslánál. :)
>
> Komolyan: érdekes ez az egész Tesla sztori. A többi autógyár (de erről már
> írogattunk is itt) csak ímmel-ámmal kísérletezik a vellanyos autókkal meg
> az önjáró vezérléssel, ezek a teslás gyerekek meg jöttek, belecsaptak a
> lecsóba, oszt faragtak egy qrva jó autót. :)
> Tudom, nem ilyen egyszerű a dolog, valahogy mégis ez látszik, hogy a friss
> agyak secc perc alatt összedobták a világ egyik legjobb autóját, miközben a
> nagy gyárak sok év óta csak kérődznek a témán.
>
> Károly
>
> Skandar Graun wrote:
>
>>
>> http://pcforum.hu/hirek/17563/hihetetlen-igy-vezeti-onmagat-szoftverfrissites-utan-a-tesla
>>
>> 2015-09-28 18:27 GMT+02:00 Tanács Dávid Szilveszter <
>> tanacsdavid at sosperec.hu
>>
>>> :
>>>
>>
>> Enyemnek is a hatulja mwent el eloszor. :)
>>>
>>> david
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ---- Be H, 28 szept. 2015 18:20:58 +0200 charles hoss<
>>> charles.hoss at gmail.com> írta ----
>>>   > allitolag nehezebb vele elesni egy picivel , mert meg tudtak ugy
>>> csinalni
>>>   > hogy a hatulja meg el eloszor , de nem dog high-side-ot.
>>>   > de ha mar ilyen , akkor a fuoco ...
>>>   >
>>>   > bye
>>>   > dexter
>>>   >
>>>   >
>>>   > 2015. szeptember 28. 13:04 Tanács Dávid Szilveszter írta, <
>>>   > tanacsdavid at sosperec.hu>:
>>>   >
>>>   > > Na de ennyire azert nem. 94-es Ténéré -m volt, ott erobol kellett
>>>   > > ellenkormanyozni, nem sulypontathelyezessel, hanem vallbol,
>>> derekbol,
>>>   > > csipobol, atulessel donteni apro tizedfokokat is, kilometerekre
>>> elore
>>>   > > keszulve minden atkozott kanyarra. Az se volt annyira kenyelmetlen,
>>>   > > amennyire ez tunik annak. :)
>>>   > > Normalisan mukodo paros elsokereket, dontessel csinalt a Piaggio az
>>> MP3
>>>   > > elejebe, mondjuk annak nem kellett terpeszben mennie. Tenyleg, az
>>> miert jo?
>>>   > >
>>>   > > david
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > > ---- Be H, 28 szept. 2015 12:45:38 +0200 Arnold Füzesi<
>>>   > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>>   > >  > :))
>>>   > >  >
>>>   > >  > Najo, a "kek ledes & tsa" reszek a bannervaksag kategoria nalam.
>>> Fel
>>>   > > sem tunt, a mechanika eredetisege tetszett meg.
>>>   > >  >
>>>   > >  > Rendes kanyarban meg amugy is masik iranyba kell kormanyt
>>> forditani a
>>>   > > mostani motorokon is, mint amerre kanyarodni akarsz. :)
>>>   > >  >
>>>   > >  > Arnold
>>>   > >  > Sent from my iPhone
>>>   > >  >
>>>   > >  > > On 28 Sep 2015, at 12:13, Tanács Dávid Szilveszter <
>>>   > > tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
>>>   > >  > >
>>>   > >  > > A latvanyterv szerencsere sokat elbir...
>>>   > >  > > Elmeny lenne egy olyan motorral jarni, aminek mindene mozog
>>>   > > osszevissza, mindenhol vilagit minden iranyba, a kormany meg pont
>>> forditva
>>>   > > mukodik, mint egy normalis motoron. Esetleg lehetne meg olyat, hogy
>>>   > > hatrafele mozogna...
>>>   > >  > >
>>>   > >  > > david
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  > > ---- Be H, 28 szept. 2015 11:35:18 +0200 Arnold Füzesi<
>>>   > > arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta ----
>>>   > >  > >> http://youtu.be/8P0DkEUGy_U
>>>   > >  > >>
>>>   > >  > >> Kawa concept. Zsenialis!
>>>   > >  > >
>>>   > >  > >
>>>   > >  >
>>>   > >  >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   > >
>>>   >
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list