[elektro-etc] Mai fidesz+ az autózásban

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
Wed Oct 14 17:51:45 CEST 2015


Na de ez Prius Plugin! Ed autója pedig "mezei" Prius.
A Plugin verzióra szerintem eleve érvényes az a törvénytervezet, amiről 
szó volt, nem is kell mod-olni (amit úgysem enged majd a törvény).
Itt a szálban a sima változatnál feszegettük a hatótávolság kérdését.

Károly

lista mail wrote:
> Hmmm... nicsak!
> Ez alapján 12,5 km-t is tudhatna.
>
> *208 km in EV mode with a 2007 prius plugin 20kWh*
>
> http://ecomodder.com/forum/showthread.php/208-km-129-mi-ev-mode-2007-prius-30107.html
>
> 2015. október 14. 17:04 Kaczmarek Edvard írta, <edk-elektro at babakezek.hu>:
>
>> Pl. azért, mert az akkuélettartam kedvéért csak 20 és 80 % között engedi a
>> töltöttséget, de inkább még szűkebb tartományban. Kapásból csak fele
>> kapacitással lehet számolni.
>>
>> Ed
>>
>> Sent from a tamagotchi
>>
>> On October 14, 2015 4:55:40 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
>> wrote:
>>> Miért csak 2 km-t ?!
>>>
>>> Az rohadt kevés az 1,2 kWh-ból...
>>>
>>> 2015. október 14. 16:47 Kaczmarek Edvard írta,
>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>>>
>>>> Nem, akkuról csak 2 km-t tud. A múltkor összejött a Déli -> Komjádi
>>> táv
>>>> benzin nélkül, de a Margit krt. lejt.
>>>>
>>>> Ed
>>>>
>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>
>>>> On October 14, 2015 4:01:04 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
>>>> wrote:
>>>>> Nézzük csak... van valami 1,2 kWh akku benne.
>>>>> Ez úgy 10-12 km-re gondolom elég azért.
>>>>>
>>>>> Vagyis kell még 4-5 kWh akku.
>>>>> Mondjuk 600 USD/kWh áron kompletten >> 700-800 eFt
>>>>>
>>>>> Csak az adókból is megvan 5-6 év alatt.
>>>>>
>>>>> De lesz még ugye 10 Ft/km körüli költség csökkenés is, ha veszed az
>>>>> áramot
>>>>> még akkor is.
>>>>> (grátis töltéssel ~15 Ft/km)
>>>>>
>>>>> Napi átlag +20-25 km elektromos utazás esetén ez újabb évi 60 eFt
>>>>> alsóhangon is.
>>>>> Aztán bejön még a parkolási kedvezmény is, ha van.
>>>>>
>>>>> Még az is lehet, hogy (3)4 év alatt nullára fut a bővítés, ha
>>> használod
>>>>> is
>>>>> CÉG autóként.
>>>>>
>>>>> Miközben 15 évig elmegy a pack ... elég jó bulinak tűnik.
>>>>> (ha nem néztem el valamit)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2015. október 14. 15:10 Kaczmarek Edvard írta,
>>>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>>>>>
>>>>>> Havi 8-9000 Ft-ért sokszázezres beruházást? Nooormális? Eltekintve
>>>>> attól,
>>>>>> hogy lehetetlen és nem gyári.
>>>>>>
>>>>>> Ed
>>>>>>
>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>
>>>>>> On October 14, 2015 2:57:46 PM CEST, lista mail
>>> <jappofan at gmail.com>
>>>>>> wrote:
>>>>>>> A cégautó adó miatt megérné :-)
>>>>>>>
>>>>>>> Mert ez lesz a piacépítő mézes madzag, szerintem
>>>>>>>
>>>>>>> ---
>>>>>>>
>>>>>>> De sajnos... közben eddig is eljutottam a priusod kapcsán.
>>>>>>>
>>>>>>> "a környezetkímélő gépkocsik hatósági vizsgáztatásakor
>>>>>>> a környezetkímélő jelleg megállapítása
>>>>>>> csak gyári!!! kivitelű gépkocsi esetében végezhető el"
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2015. október 14. 14:13 Kaczmarek Edvard írta,
>>>>>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>>>>>>>
>>>>>>>> Csak a plugin priust.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nem lehet annyi akkut belerakni, se hivatalosan, se sehogy. Ha
>>>>>>> lehetne se
>>>>>>>> érné meg az adókedvezménytől.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>
>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>>>
>>>>>>>> On October 14, 2015 1:58:09 PM CEST, lista mail
>>>>> <jappofan at gmail.com>
>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>> A priust nem lehet kívülről tölteni?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Mivel ez beleesik a NULLA-s csoportba.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi: tartalmaz egy belső
>>>>> égésű
>>>>>>>>> motort
>>>>>>>>> és akkumulátort is, amelyet külső forrásból is tölteni lehet."
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ----
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Vagy HIVATALOSAN annyi akkut rakni bele, hogy 50 km-t tudjon
>>>>> menni
>>>>>>>>> vele...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> A gépjárműadó+cégautóadó+parkolás megérheti a
>>>>>>>>> bővítést+átalakításprocedúrát.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2015. október 14. 12:18 Kaczmarek Edvard írta,
>>>>>>>>> <edk-elektro at babakezek.hu>:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Nem, csak azt, ami 50km-t elmegy csak villannyal.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On October 14, 2015 11:28:19 AM CEST, Karoly Kovacs
>>>>>>> <koka55 at gmx.at>
>>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>>>> Én pedig azt hittem: "a növelt hatótávolságú hibrid
>>> elektromos
>>>>>>>>>>> gépkocsi". Ez nem az összes hibridet jelenti?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Károly
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Kaczmarek Edvard wrote:
>>>>>>>>>>>> Sima hibridre nem vonatkozik :-(
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On October 14, 2015 11:03:30 AM CEST, KJ_FALDEKO
>>>>>>> <kj at faldeko.hu>
>>>>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>>>>>> Jedlik terv ismét :-)
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Az elektromos és a környezet kímélő autók után
>>>>>>>>>>>>> - nem lesz cégautó adó
>>>>>>>>>>>>> - nem lesz gépjármű adó
>>>>>>>>>>>>> - nem lesz átírási illeték
>>>>>>>>>>>>> - nem lesz regisztrációs adó
>>>>>>>>>>>>> --------------
>>>>>>>>>>>>> A Jedlik Ányos Tervnek megfelelően 0 forint lesz a
>>> mérték
>>>>>>>>>>>>> már nem csak a kizárólag elektromos úton tölthető
>>>>> elektromos
>>>>>>>>>>>>> személygépkocsi,
>>>>>>>>>>>>> hanem minden,  elektromos gépkocsi azaz
>>>>>>>>>>>>> - a tisztán elektromos gépkocsi
>>>>>>>>>>>>> - a külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi (plug-in
>>>>> hibrid)
>>>>>>>>>>>>> - a növelt hatótávolságú hibrid elektromos gépkocsi
>>>>>>>>>>>>> - és a nulla emissziós gépkocsi
>>>>>>>>>>>>> esetén.
>>>>>>>>>>>>> --------------
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Úgy tűnik az elektromos illetve a környezetkímélő
>>> autózást
>>>>>>>>> komolyan
>>>>>>>>>>>>> gondolják.
>>>>>>>>>>>>> Minden lehetséges helyen törlik a terheit...
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Így a narancs mellé az autózásban a zöld szín és a
>>> fideszé
>>>>>>> lett
>>>>>>>>> :-)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list