[elektro-etc] Mai fidesz+ az autózásban

lista mail jappofan at gmail.com
Wed Oct 14 17:41:58 CEST 2015


Hmmm... nicsak!
Ez alapján 12,5 km-t is tudhatna.

*208 km in EV mode with a 2007 prius plugin 20kWh*

http://ecomodder.com/forum/showthread.php/208-km-129-mi-ev-mode-2007-prius-30107.html

2015. október 14. 17:04 Kaczmarek Edvard írta, <edk-elektro at babakezek.hu>:

> Pl. azért, mert az akkuélettartam kedvéért csak 20 és 80 % között engedi a
> töltöttséget, de inkább még szűkebb tartományban. Kapásból csak fele
> kapacitással lehet számolni.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On October 14, 2015 4:55:40 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
> wrote:
> >Miért csak 2 km-t ?!
> >
> >Az rohadt kevés az 1,2 kWh-ból...
> >
> >2015. október 14. 16:47 Kaczmarek Edvard írta,
> ><edk-elektro at babakezek.hu>:
> >
> >> Nem, akkuról csak 2 km-t tud. A múltkor összejött a Déli -> Komjádi
> >táv
> >> benzin nélkül, de a Margit krt. lejt.
> >>
> >> Ed
> >>
> >> Sent from a tamagotchi
> >>
> >> On October 14, 2015 4:01:04 PM CEST, lista mail <jappofan at gmail.com>
> >> wrote:
> >> >Nézzük csak... van valami 1,2 kWh akku benne.
> >> >Ez úgy 10-12 km-re gondolom elég azért.
> >> >
> >> >Vagyis kell még 4-5 kWh akku.
> >> >Mondjuk 600 USD/kWh áron kompletten >> 700-800 eFt
> >> >
> >> >Csak az adókból is megvan 5-6 év alatt.
> >> >
> >> >De lesz még ugye 10 Ft/km körüli költség csökkenés is, ha veszed az
> >> >áramot
> >> >még akkor is.
> >> >(grátis töltéssel ~15 Ft/km)
> >> >
> >> >Napi átlag +20-25 km elektromos utazás esetén ez újabb évi 60 eFt
> >> >alsóhangon is.
> >> >Aztán bejön még a parkolási kedvezmény is, ha van.
> >> >
> >> >Még az is lehet, hogy (3)4 év alatt nullára fut a bővítés, ha
> >használod
> >> >is
> >> >CÉG autóként.
> >> >
> >> >Miközben 15 évig elmegy a pack ... elég jó bulinak tűnik.
> >> >(ha nem néztem el valamit)
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >2015. október 14. 15:10 Kaczmarek Edvard írta,
> >> ><edk-elektro at babakezek.hu>:
> >> >
> >> >> Havi 8-9000 Ft-ért sokszázezres beruházást? Nooormális? Eltekintve
> >> >attól,
> >> >> hogy lehetetlen és nem gyári.
> >> >>
> >> >> Ed
> >> >>
> >> >> Sent from a tamagotchi
> >> >>
> >> >> On October 14, 2015 2:57:46 PM CEST, lista mail
> ><jappofan at gmail.com>
> >> >> wrote:
> >> >> >A cégautó adó miatt megérné :-)
> >> >> >
> >> >> >Mert ez lesz a piacépítő mézes madzag, szerintem
> >> >> >
> >> >> >---
> >> >> >
> >> >> >De sajnos... közben eddig is eljutottam a priusod kapcsán.
> >> >> >
> >> >> >"a környezetkímélő gépkocsik hatósági vizsgáztatásakor
> >> >> >a környezetkímélő jelleg megállapítása
> >> >> >csak gyári!!! kivitelű gépkocsi esetében végezhető el"
> >> >> >
> >> >> >
> >> >> >2015. október 14. 14:13 Kaczmarek Edvard írta,
> >> >> ><edk-elektro at babakezek.hu>:
> >> >> >
> >> >> >> Csak a plugin priust.
> >> >> >>
> >> >> >> Nem lehet annyi akkut belerakni, se hivatalosan, se sehogy. Ha
> >> >> >lehetne se
> >> >> >> érné meg az adókedvezménytől.
> >> >> >>
> >> >> >> Ed
> >> >> >>
> >> >> >> Sent from a tamagotchi
> >> >> >>
> >> >> >> On October 14, 2015 1:58:09 PM CEST, lista mail
> >> ><jappofan at gmail.com>
> >> >> >> wrote:
> >> >> >> >A priust nem lehet kívülről tölteni?
> >> >> >> >
> >> >> >> >Mivel ez beleesik a NULLA-s csoportba.
> >> >> >> >
> >> >> >> >"Külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi: tartalmaz egy belső
> >> >égésű
> >> >> >> >motort
> >> >> >> >és akkumulátort is, amelyet külső forrásból is tölteni lehet."
> >> >> >> >
> >> >> >> >----
> >> >> >> >
> >> >> >> >Vagy HIVATALOSAN annyi akkut rakni bele, hogy 50 km-t tudjon
> >> >menni
> >> >> >> >vele...
> >> >> >> >
> >> >> >> >A gépjárműadó+cégautóadó+parkolás megérheti a
> >> >> >> >bővítést+átalakításprocedúrát.
> >> >> >> >
> >> >> >> >
> >> >> >> >
> >> >> >> >
> >> >> >> >
> >> >> >> >2015. október 14. 12:18 Kaczmarek Edvard írta,
> >> >> >> ><edk-elektro at babakezek.hu>:
> >> >> >> >
> >> >> >> >> Nem, csak azt, ami 50km-t elmegy csak villannyal.
> >> >> >> >>
> >> >> >> >> Ed
> >> >> >> >>
> >> >> >> >> Sent from a tamagotchi
> >> >> >> >>
> >> >> >> >> On October 14, 2015 11:28:19 AM CEST, Karoly Kovacs
> >> >> ><koka55 at gmx.at>
> >> >> >> >wrote:
> >> >> >> >> >Én pedig azt hittem: "a növelt hatótávolságú hibrid
> >elektromos
> >> >> >> >> >gépkocsi". Ez nem az összes hibridet jelenti?
> >> >> >> >> >
> >> >> >> >> >Károly
> >> >> >> >> >
> >> >> >> >> >Kaczmarek Edvard wrote:
> >> >> >> >> >> Sima hibridre nem vonatkozik :-(
> >> >> >> >> >>
> >> >> >> >> >> Ed
> >> >> >> >> >>
> >> >> >> >> >> Sent from a tamagotchi
> >> >> >> >> >>
> >> >> >> >> >> On October 14, 2015 11:03:30 AM CEST, KJ_FALDEKO
> >> >> ><kj at faldeko.hu>
> >> >> >> >> >wrote:
> >> >> >> >> >>> Jedlik terv ismét :-)
> >> >> >> >> >>>
> >> >> >> >> >>> Az elektromos és a környezet kímélő autók után
> >> >> >> >> >>> - nem lesz cégautó adó
> >> >> >> >> >>> - nem lesz gépjármű adó
> >> >> >> >> >>> - nem lesz átírási illeték
> >> >> >> >> >>> - nem lesz regisztrációs adó
> >> >> >> >> >>> --------------
> >> >> >> >> >>> A Jedlik Ányos Tervnek megfelelően 0 forint lesz a
> >mérték
> >> >> >> >> >>> már nem csak a kizárólag elektromos úton tölthető
> >> >elektromos
> >> >> >> >> >>> személygépkocsi,
> >> >> >> >> >>> hanem minden,  elektromos gépkocsi azaz
> >> >> >> >> >>> - a tisztán elektromos gépkocsi
> >> >> >> >> >>> - a külső töltésű hibrid elektromos gépkocsi (plug-in
> >> >hibrid)
> >> >> >> >> >>> - a növelt hatótávolságú hibrid elektromos gépkocsi
> >> >> >> >> >>> - és a nulla emissziós gépkocsi
> >> >> >> >> >>> esetén.
> >> >> >> >> >>> --------------
> >> >> >> >> >>>
> >> >> >> >> >>> Úgy tűnik az elektromos illetve a környezetkímélő
> >autózást
> >> >> >> >komolyan
> >> >> >> >> >>> gondolják.
> >> >> >> >> >>> Minden lehetséges helyen törlik a terheit...
> >> >> >> >> >>>
> >> >> >> >> >>> Így a narancs mellé az autózásban a zöld szín és a
> >fideszé
> >> >> >lett
> >> >> >> >:-)
> >> >> >> >> >>
> >> >> >> >>
> >> >> >>
> >> >>
> >>
>


More information about the Elektro-etc mailing list