[elektro-etc] Meghallgattatott, dizelbenzin
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Wed Nov 4 11:34:54 CET 2015
Mondjuk, hogy 5 évente cserél autót, addig megy 100ekm-t. akkor olyan
6-700eFt -ot fog pluszban benzinre költeni, ebbe a mérlegbe kell
beraknia, hogy új vagy használt autóval jár.
Simán el tudom képzelni, hogy ha kifog egy hibás Priust, ennyit rá is költ.
Azt nem tudom, hogy a bekerülésben mennyi lenne a különbség.
Nyilván, aki környezettudatos, meg tetszik neki a hibrid technológia,
azt is beveszi a döntési folyamatba.
Nekem számít a környezet, viszont annyira nem bízom az emberekben, hogy
azért nem merném megvenni.
Gábor
2015.11.04. 11:23 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
> Nyilván átlagról vsn szó.
>
> Közel lakunk és dolgozunk, tehát kb. hasonló útvonalon járunk. A prius így nyáron 5, télen 6 litert eszik.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On November 4, 2015 11:17:29 AM CET, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
>> A városi fogyasztást, mint olyat én nem is tudom értelmezni. Ha este át
>>
>> kell mennem valahova Budára, akkor is meg kell állnom pár lámpánál,
>> több
>> lesz a fogyasztás, mint országúton. De ha most kell átmennem a nagy
>> építkezések között, és 4 órát araszolgatok, akkor bármilyen autóval
>> lehet 10+ litert produkálni.
>>
>>
>> Gábor
>>
>> 2015.11.04. 11:14 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>> Ismerősöm most vett új Nissan rizstalicskát 1.2 turbóval. 7.5-et
>> fogyaszt városban... De használt Priust hiába javasoltam neki, az
>> drááága...
>>> Ed
>>>
>>> Sent from a tamagotchi
>>>
>>> On November 4, 2015 9:52:01 AM CET, "Tanács Dávid Szilveszter"
>> <tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
>>>> Azert van jo kiskobcentis turbos benzines, ami tud jo ertekeket, nem
>>>> csak papiron. Mondjuk fogyasztasa mar a katalogus szerint se
>> alomszep,
>>>> de automatavaltoval legalabb a zavaro kenyelmetlensegek eltunnek.
>>>>
>>>> david
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> ---- Be K, 03 nov. 2015 22:27:09 +0100 charles hoss írta ----
>>>>> az egesz kiskobcentis benyas , dizel marhasag meg fog bukni . az
>>>> atkinson
>>>>> ciklus kb csuklobol tudja majd az emisszios normakat es ezzel
>>>> remelhetoleg
>>>>> kinyirjak a szetforgatott europai elmebajt ami fetise a
>>>> literteljesitmeny.
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2015. november 3. 21:58 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
>>>>>
>>>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Jol szetoffoltátok a topikom :) :)
>>>>>>>
>>>>>> Másik válasz: azért is esett jól szétoffolni (értsd: röhögéssel
>>>> elfedni a
>>>>>> valóságot), mert ez az intézkedés megint csak egy nagy pofon a
>>>> szarnak.
>>>>>> Pontosabban nekünk, kisembereknek, autósoknak a pofon, mert nem
>>>> azokat
>>>>>> bünteti, akiket kellene (az autógyárakat, mert szart gyártanak).
>>>>>> Sőt, továbbmegyek: a kisember, akinek a műszaki érzéke mondjuk a
>>>> béka
>>>>>> feneke körül őgyeleg, az csak azt látta, hogy rafinált reklámokkal
>>>>>> elhitették vele, hogy szuper környezetkímélő, kis fogyasztású,
>>>> "korszerű"
>>>>>> autót vett (amellyel "a lehetetlen is lehetséges"...). Aztán most
>>>> meg
>>>>>> szembesül azzal, hogy hehe, jól rábasztál, vettél egy szart (és
>> itt
>>>> most
>>>>>> mindegy, hogy dízel vagy közvetlen befecskendezésű benzinesről
>>>> beszélünk).
>>>>>> Jut eszembe! Nem tom, otthon is már megjelent-e a hír, itt már
>>>> reggel óta
>>>>>> mondják a rádióban, hogy kiderült, a VW-nek nem csak a 2 literes,
>>>> hanem a 3
>>>>>> literes motorjai is érintettek. Ettől dobtam egy hátast. Itt
>> ugyanis
>>>> akkor
>>>>>> valami qrva nagy disznóság van. Ne már, hogy hetek óta megy a
>> balhé,
>>>> és
>>>>>> csak most derül ki, hogy a 3 literes motorok jó részében is
>> ugyanaz
>>>> a
>>>>>> szoffer van... Egyszerűen nem tudom elképzelni azt a
>> forgatókönyvet,
>>>> amely
>>>>>> szerint ez csak n hét után derül ki. (És ebben nem is
>> szükségképpen
>>>> a
>>>>>> gyárat hibáztatom.) Itt valahol valakik nagyot alakítanak. :)
>>>>>>
>>>>>> Károly
>>>>>>
>>>>>>
More information about the Elektro-etc
mailing list