[elektro-etc] Meghallgattatott, dizelbenzin
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Wed Nov 4 11:23:31 CET 2015
Nyilván átlagról vsn szó.
Közel lakunk és dolgozunk, tehát kb. hasonló útvonalon járunk. A prius így nyáron 5, télen 6 litert eszik.
Ed
Sent from a tamagotchi
On November 4, 2015 11:17:29 AM CET, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
>A városi fogyasztást, mint olyat én nem is tudom értelmezni. Ha este át
>
>kell mennem valahova Budára, akkor is meg kell állnom pár lámpánál,
>több
>lesz a fogyasztás, mint országúton. De ha most kell átmennem a nagy
>építkezések között, és 4 órát araszolgatok, akkor bármilyen autóval
>lehet 10+ litert produkálni.
>
>
>Gábor
>
>2015.11.04. 11:14 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>> Ismerősöm most vett új Nissan rizstalicskát 1.2 turbóval. 7.5-et
>fogyaszt városban... De használt Priust hiába javasoltam neki, az
>drááága...
>>
>> Ed
>>
>> Sent from a tamagotchi
>>
>> On November 4, 2015 9:52:01 AM CET, "Tanács Dávid Szilveszter"
><tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
>>> Azert van jo kiskobcentis turbos benzines, ami tud jo ertekeket, nem
>>> csak papiron. Mondjuk fogyasztasa mar a katalogus szerint se
>alomszep,
>>> de automatavaltoval legalabb a zavaro kenyelmetlensegek eltunnek.
>>>
>>> david
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ---- Be K, 03 nov. 2015 22:27:09 +0100 charles hoss írta ----
>>>> az egesz kiskobcentis benyas , dizel marhasag meg fog bukni . az
>>> atkinson
>>>> ciklus kb csuklobol tudja majd az emisszios normakat es ezzel
>>> remelhetoleg
>>>> kinyirjak a szetforgatott europai elmebajt ami fetise a
>>> literteljesitmeny.
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2015. november 3. 21:58 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
>>>>
>>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>>>
>>>>>> Jol szetoffoltátok a topikom :) :)
>>>>>>
>>>>> Másik válasz: azért is esett jól szétoffolni (értsd: röhögéssel
>>> elfedni a
>>>>> valóságot), mert ez az intézkedés megint csak egy nagy pofon a
>>> szarnak.
>>>>> Pontosabban nekünk, kisembereknek, autósoknak a pofon, mert nem
>>> azokat
>>>>> bünteti, akiket kellene (az autógyárakat, mert szart gyártanak).
>>>>> Sőt, továbbmegyek: a kisember, akinek a műszaki érzéke mondjuk a
>>> béka
>>>>> feneke körül őgyeleg, az csak azt látta, hogy rafinált reklámokkal
>>>>> elhitették vele, hogy szuper környezetkímélő, kis fogyasztású,
>>> "korszerű"
>>>>> autót vett (amellyel "a lehetetlen is lehetséges"...). Aztán most
>>> meg
>>>>> szembesül azzal, hogy hehe, jól rábasztál, vettél egy szart (és
>itt
>>> most
>>>>> mindegy, hogy dízel vagy közvetlen befecskendezésű benzinesről
>>> beszélünk).
>>>>> Jut eszembe! Nem tom, otthon is már megjelent-e a hír, itt már
>>> reggel óta
>>>>> mondják a rádióban, hogy kiderült, a VW-nek nem csak a 2 literes,
>>> hanem a 3
>>>>> literes motorjai is érintettek. Ettől dobtam egy hátast. Itt
>ugyanis
>>> akkor
>>>>> valami qrva nagy disznóság van. Ne már, hogy hetek óta megy a
>balhé,
>>> és
>>>>> csak most derül ki, hogy a 3 literes motorok jó részében is
>ugyanaz
>>> a
>>>>> szoffer van... Egyszerűen nem tudom elképzelni azt a
>forgatókönyvet,
>>> amely
>>>>> szerint ez csak n hét után derül ki. (És ebben nem is
>szükségképpen
>>> a
>>>>> gyárat hibáztatom.) Itt valahol valakik nagyot alakítanak. :)
>>>>>
>>>>> Károly
>>>>>
>>>>>
More information about the Elektro-etc
mailing list