[elektro-etc] Meghallgattatott, dizelbenzin
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Nov 3 22:27:09 CET 2015
az egesz kiskobcentis benyas , dizel marhasag meg fog bukni . az atkinson
ciklus kb csuklobol tudja majd az emisszios normakat es ezzel remelhetoleg
kinyirjak a szetforgatott europai elmebajt ami fetise a literteljesitmeny.
bye
dexter
2015. november 3. 21:58 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:
> Arnold Füzesi wrote:
>
>> Jol szetoffoltátok a topikom :) :)
>>
> Másik válasz: azért is esett jól szétoffolni (értsd: röhögéssel elfedni a
> valóságot), mert ez az intézkedés megint csak egy nagy pofon a szarnak.
> Pontosabban nekünk, kisembereknek, autósoknak a pofon, mert nem azokat
> bünteti, akiket kellene (az autógyárakat, mert szart gyártanak).
> Sőt, továbbmegyek: a kisember, akinek a műszaki érzéke mondjuk a béka
> feneke körül őgyeleg, az csak azt látta, hogy rafinált reklámokkal
> elhitették vele, hogy szuper környezetkímélő, kis fogyasztású, "korszerű"
> autót vett (amellyel "a lehetetlen is lehetséges"...). Aztán most meg
> szembesül azzal, hogy hehe, jól rábasztál, vettél egy szart (és itt most
> mindegy, hogy dízel vagy közvetlen befecskendezésű benzinesről beszélünk).
>
> Jut eszembe! Nem tom, otthon is már megjelent-e a hír, itt már reggel óta
> mondják a rádióban, hogy kiderült, a VW-nek nem csak a 2 literes, hanem a 3
> literes motorjai is érintettek. Ettől dobtam egy hátast. Itt ugyanis akkor
> valami qrva nagy disznóság van. Ne már, hogy hetek óta megy a balhé, és
> csak most derül ki, hogy a 3 literes motorok jó részében is ugyanaz a
> szoffer van... Egyszerűen nem tudom elképzelni azt a forgatókönyvet, amely
> szerint ez csak n hét után derül ki. (És ebben nem is szükségképpen a
> gyárat hibáztatom.) Itt valahol valakik nagyot alakítanak. :)
>
> Károly
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list