[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2015/07/21/kozvetlen_vizbefecskendezes_bmw/?rnd=785

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Jul 25 00:59:06 CEST 2015


mostanaban nagyon sok motornal .
volt a totalcar egesterben egy pandas beszelgetes hogy milyen szarok , egy
csaladnal kettobol kettonek ugrott at a vezerlese .
ok ott az autot tartottak hulladeknak  - szerintem meredek bejarojuk lehet
- ilyen egyszeru .
egyszeruen nincsenek ilyesmire tesztelve.

bye
dexter


2015. július 22. 6:44 Karoly Kovacs írta, <koka55 at gmx.at>:

> Hinnye! Ez komoly?
>
> Károly
>
> Arnold Füzesi wrote:
>
>> Vw, 1.pici fsi motorja, ha sebessegben hagyod es hatragurul kicsit,
>> szijfeszito old, kovetkezo inditasnal daral mindent. Szelep vs dugo :)
>>
>> Meg megannyi sikersztori.
>>
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>>  On 21 Jul 2015, at 22:31, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>>>
>>> ekkorat ? nem visszahivva ?
>>> hany autogyar van aminel a pillangoszelep esik be a motorba ?
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2015. július 21. 12:10 Arnold Füzesi írta, <
>>> arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>>
>>>  Melyik autogyar nem hibazik...erted.
>>>> Egyik nagyobbat mint a masik...
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from my iPhone
>>>>
>>>>  On 21 Jul 2015, at 12:08, Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>> Meg nagyon-nagyon korrózióálló befecskendező szelepekkel. Mondják ők.
>>>>>
>>>> Akik a hengerfejbe beeső örvénycsappantyút is csinálták.
>>>>
>>>> http://m.totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2013/08/21/ovatosan_a_dizel_bmw-kkel/?rnd=707
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Ed
>>>>>
>>>>> Sent from a tamagotchi
>>>>>
>>>>>  On July 21, 2015 11:28:41 AM CEST, Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at>
>>>>>> wrote:
>>>>>> Ahogy a cikk elején is írják, a dolog nagyon nem újkeletű.
>>>>>> Ahogy én látom, az újdonság "mindössze" két dolog lehet:
>>>>>> 1. a sz.gépes vezérlés miatt megoldható, hogy ne mindig történjen
>>>>>> vízbefecskendezés, pl. leállítás előtt ne (emlékeim szerint a régi
>>>>>> "vizes" rendszereknél az okozott nagy gondot, hogy maradt vízgőz, pára
>>>>>> a
>>>>>> motortérben, s korróziót okozott)
>>>>>> 2. az előzőből következően valószínűleg szuper vezérléssel, szuper
>>>>>> befecskendezési technikával operálnak (amit ugye régen nem nagyon
>>>>>> tudtak
>>>>>> megtenni).
>>>>>>
>>>>>> Károly
>>>>>>
>>>>>> Arnold Füzesi wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Otletes :)
>>>>>>>
>>>>>>> Arnold
>>>>>>> Sent from my iPhone
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list